A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.
„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja a figyelmet a vízkészletek megóvásának fontosságára, és arra, hogy ha a kézi mosogatás helyett a gépi mosogatást választjuk, akár 80 liter vizet is megspórolhatunk a jövő generációi számára” – mondta el Szován Aranka a márka senior brand managere.
Pongrácz-Polgár Dóra, brand manager hozzátette: a kampány tendere során egy olyan ötletet kerestek, ami igazán közel tudja hozni a magyarokhoz a Finish márka purpose üzenetét.
„Szívesen fejlesztünk olyan kampányokat, melyek a fenntarthatóságot és a környezettudatosságot erősítik. Ezért is örülünk, hogy a Human Telex Advertising & Eventet választotta a Reckitt a közös munkához. Óriási megtiszteltetés, hogy a nemes ügy érdekében olyan nevekkel dolgozhatunk együtt, mint Kovács Ágnes, olimpiai bajnok, kétszeres világ- és hétszeres Európa-bajnok úszó, Kozák Danuta hatszoros olimpiai, tizenötszörös világ- és tizenhétszeres Európa-bajnok kajakozó és Gyurta Dániel, olimpiai, háromszoros világ- és kétszeres Európa-bajnok úszó” – mondta Tatlin, a Human Telex kreatívigazgatója.
A „Mentsük meg a vizeinket, hogy legyen mire büszkének lennünk!” kampány egészen októberig tart majd, kiegészítve digitális és social media kampánnyal, edukációs branded content filmekkel, in-store megjelenésekkel és fogyasztói promócióval.