- Hirdetés -

Márkanagykövetekkel indult a BioTechUSA CSR programja

|

A BioTechUSA-cégcsoportnál nagy figyelmet fordítanak arra, hogy visszaadjanak a közösség számára és érzelmileg is megélhessék a gazdasági sikereiket. 2021 elején indult társadalmi felelősségvállalási programjuk éves keretösszege 100 millió forintos nagyságrendű, melynek során a támogatottak igényeinek maximális figyelembevételével készpénzt, eszközöket és termékeket adományoznak nagy volumenben.

A BioTechUSA-cégcsoportnál az elmúlt évben azon dolgoztak, hogy megtalálják a márkához legjobban illeszkedő karitatív célokat, szociális ügyeket. Ennek eredményeképpen jó szomszédokként támogatják azokat a közösségeket, amelyek otthont adnak irodájuknak, gyáraiknak és logisztikai központjaiknak, valamint értékteremtő civil szervezetek munkáját segítik. A sport erejével gyűjtenek karitatív célokra, melynek keretében beteg gyermekek gyógykezeléséhez járulnak hozzá, illetve endometriózissal küzdő hölgyeket támogatnak. Kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalatként nagy hangsúlyt fektetnek az egészségügyben dolgozók immunvédelmének biztosítására és kórházak felszerelésére is, például CTG-gépet és Inbody testelemző mérleget vásároltak. Eddig több mint 25 szervezetet támogattak mintegy 130 millió forint összértékben és csaknem 40 000 doboz terméket adományoztak.

Tulajdonosi szemlélet

A BioTechUSA felsővezetése, tulajdonosai számára a cég mottója, a 'The Feeling of Success' nemcsak egy szlogen, hanem komoly felelősséget is jelent. “Európa egyik legnagyobb sportcélú élelmiszer és étrendkiegészítő gyártójaként nagyon fontos számunkra, hogy világszerte milliókat motiváljunk arra, hogy egészségesebb és sportosabb életet éljenek. Látunk magunk körül olyan sorsokat, élethelyzeteket, amik mellett a gazdasági sikereink tudatában egyszerűen nem tudunk elmenni. Ezért döntöttünk úgy, hogy társadalmi felelősségvállalási programunkat kiterjesztjük olyan támogatandó szervezetekre, amikkel tudunk azonosulni és még egy lépést teszünk környezetünk érdekében” - ez a meggyőződés hajtja Lévai Bálint vezérigazgatót, tulajdonost. “Annak idején gyerekekkel kezdtem el foglalkozni, küzdősportra edzettem őket, ezért az én szívemhez különösen közel állnak azok az aktivitások, amelyek során hátrányos helyzetű, sportoló gyerekeket tudunk támogatni. Hiszen hol segítsen az ember, ha nem az élet elején? Annak a vállalatnak, aki gazdaságilag elért egy bizonyos érettségi szintre, annak kötelessége a környezetét is támogatni, így lesz egy egészségesebb, jobb és mosolygósabb társadalom Magyarországon” - mondta a programról Lévai Balázs kereskedelmi igazgató, tulajdonos.

Társadalmi párbeszéd és nagykövetek a program élén

A BioTechUSA számára az idei év célja, hogy folyamatosan keressék azokat az értékteremtési lehetőségeket, amikor nemcsak adhatnak, de sokrétű társadalmi párbeszédet is kezdeményezhetnek. „Büszkék vagyunk rá, hogy kampányainknak és médiamegjelenéseinknek köszönhetően milliókhoz juttatunk el olyan fontos szociális ügyeket, mint életmódváltás és prevenció, egészségmegőrzés, éhezés, időskori gondozás és gyermekvédelem. Fitt közösségünk bevonásával fontosnak tartjuk felkarolni mindazokat, akik kevésbé láthatóak, és olyan karitatív kezdeményezéseket is támogatni, akiknek kevesebb lehetőségük van segítséget kérni.” - foglalja össze törekvéseiket Dr. Pintér Dániel Gergő vállalati kommunikációs és CSR vezető, aki örömét fejezi ki azzal kapcsolatban, hogy a programhoz a közelmúltban Kovács-Nyári Diána színésznő és Kiss Jenő testépítő legenda is csatlakozott CSR nagykövetként. Mindketten évek óta tagjai a BioTechUSA csapatának, az eddigi sportolói és influenceri együttműködések pedig most új szintre léptek.

„Számomra a mosoly a legnagyobb ajándék a világon. A BioTechUSA-val az elmúlt húsz évben megszámlálhatatlanul sok emberhez juttattuk el közösen az egészséges életmód és a sport örömét. Boldog vagyok, hogy CSR nagykövetként ezentúl a mosoly nagykövete is lehetek, hiszen olyan helyekre kerülnek a támogatásaink, ahol a legnagyobb szükség van rá.” - indokolja motivációját Kiss Jenő. „Törekszem arra, hogy ismertségemet olyan célokra használjam fel, amivel jó példát mutathatok másoknak. Nőként és anyaként pedig mindannyiunknak megvan a lehetősége arra, hogy kicsit szerethetőbbé tegyük az otthonunkat és a környezetünket. Örülök, hogy CSR nagyköveti szerepemben a színpadon és a családom előtt is egyaránt büszkén képviselhetem a "Jót tenni jó" üzenet gondolatiságát.” - tette hozzá Kovács-Nyári Diána.

Dedikált felelősségvállalási aloldal

A kezdeményezés a napokban saját aloldalt kapott, illetve elérhető a főoldalról is a “felelősségvállalás” menüpont alatt. Az aloldal célja a program részletes bemutatása, melynek keretében megismerhetjük a BioTechUSA társadalmi felelősségvállalási stratégiáját és annak főbb mérföldköveit. A teljes transzparencia jegyében a vállalat ezen a felületen tünteti fel az összes jótékony aktivitását és annak kapcsolódó híreit. Az idelátogatók többek között informálódhatnak arról, hogy a BioTechUSA milyen értékben, mennyi terméket adományozott, hány kampányuk volt, milyen szervezetekkel dolgozik együtt, milyen szakmai díjakat sikerült elnyernie, illetve aktuálisan milyen kampány fut éppen.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...