Újra minden platformon elérhető lesz és nyomtatásban is megjelenik majd a Cosmopolitan a márka hazai lincencjogaival rendelkező kiadó döntése szerint. A Cosmopolitan hirdetési felületeit a Mooore Group értékesíti.
Új magyar kiadót választott a Cosmopolitan nemzetközi jogtulajdonosa, a Hearst Magazines International a Michaeli, Schwartz & Brit Mediával állapodott meg a márka hazai licencjogairól. A cég portfóliójában már eddig is szerepelt glossy magazin, az ELLE és ELLE Decoration. A Cosmopolitan a legnagyobb példányszámban eladott, fiatal nőknek szóló magazin a világon. A print magazinok és weboldalak mellett a közösségi médiában is jelentős a márka szerepe, sőt még a televíziós piacon is jelen van.
„A Hearts Magazine International izgatottan várja az MS&B kiadóval való együttműködést, és azt, hogy a Cosmopolitan sikereit új magasságokba emeljük. A Cosmopolitan inspirálja a GenNow-t – azt a generációt, amelyik most igazán számít. Az elmúlt évtizedek alatt a Cosmopolitan a világ minden táján támogatta a fiatal nőket életük minden területén, és tudjuk, hogy Magyarországon olyan közönséget fog megszólítani, amelyhez hasonlót semmilyen más médiamárka nem tud felmutatni” – mondta el az együttműködésről Kim St. Clair Bodden, a Cosmopolitan nemzetközi márkaigazgatója.
A Cosmopolitan egyfajta iránytűként szolgál a Millenialok és a Z-generációs fiatal nők számára, a GenNow valódi hangja. Célja, hogy mindig minden platformon – frissen, viccesen és stílusosan – megmutassa a legfontosabb tudnivalókat a célcsoportnak, a Tinder randik túlélésétől kezdve a munkahely váltásig. A Cosmo olyan love-brand, amely mindennapi tájékozódási pont a fiatal nők számára, rávilágít az élet egyik legfontosabb alapszabályára: „Ünnepeld magad!”.
A márka 1997 óta van jelen Magyarországon, de nyomtatott magazinként 2020-ban elbúcsúzott az olvasóktól, azóta kizárólag online formában jelent meg. A kiadó még az idei évben visszahozza a Cosmot az újságárusok polcaira.
„Olyan márkákba fektetünk be, amelyek világszerte már hosszú ideje bizonyítanak. A Cosmopolitan ilyen. Egyedülálló médiatermék, amely közvetlen hangvételének köszönhetően különleges és szoros kapcsolatban áll a fogyasztóval. A kiadó pedig minden lehetőséget megteremt ahhoz, hogy ez a kapcsolat tovább fejlődjön: a digitális platformokon túl egyedi márkakiterjesztéseket tervezünk és 2022-ben már nyomtatott magazin formában is találkozhatnak a Cosmopolitannal az olvasók” – mondta el Milkovics Pál, az MS&B vezérigazgatója.
A Cosmopolitan kereskedelmi tevékenységével az ELLE és ELLE Decoration értékesítési csapata, a Mooore Group foglalkozik Kovács Anita vezetésével.