- Hirdetés -

A Republic Grouppal kampányol a Zwack Unicum

|

A Zwack Unicum Nyrt. 2021 őszén írta ki az új reklámfilmjére vonatkozó tenderét, melyet az idén 25 éves Republic Group nyert. Minden szempontból mérföldkő a Republic Group életében az idei év, hiszen negyed évszázados működésüket egy reklámszakmailag kiemelt jelentőségű, az egyik legismertebb magyar márka számára készített kampánnyal koronázhatták meg. A márkastratégiai tapasztalatáról híres független ügynökséggel a tervezés és az előkészületek már télen elindultak, a forgatás és utómunka pedig tavasszal valósult meg.

 

A több mint 230 éves magyar márka történetéhez és kulturális jelentőségéhez méltó vizuális megoldással szerette volna az ügynökség bemutatni, mit jelent számukra Magyarország egyik legismertebb Hungarikuma, az Unicum. A 30 sec-es TVC-vel június 1-jétől találkozhatnak a nézők, emellett pedig párhuzamosan különböző outdoor és online felületeken is megjelennek az új kampányelemek országszerte.

Az Unicum üvegének ikonikus gömb formája az új szpotban hőlégballon alakot öltve járja be az országot és köti össze az emberi élet mérföldköveit megörökítő pillanatokat. A filmen átívelő ballonok összekapcsolják a lélegzetállító helyszíneket, a meghatározó eseményeket és a különböző generációkat.

Az emóciókra ható reklámszpot 60 másodperce alatt lánykérés, diplomaosztó, születésnap és a mindent eldöntő gól felemelő momentumai elevenednek meg, amelyek mellől természetesen nem hiányozhat az Unicum sem. Csak egy ilyen nagy és erős márka képes elegánsan, tisztán, célzott marketingüzenetektől mentesen jelen lenni az életünkben és pusztán annyit mondani: „A világot sokféleképpen lehet nézni, de egyféleképpen érdemes. Csak pozitívan!”

Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója így fogalmazott a kampányról:

„Az emberi élet meghatározó momentumairól szól a film, és arról, hogy ezekben a felemelő pillanatokban az Unicum és legfontosabb üzenete biztosan ott lesz velünk. Kevés márka mondhatja autentikusabban nekünk magyaroknak, hogy: Csak pozitívan! Az ügynökség és a produkció szakemberein túl nagyon sok köszönettel tartozok az Unicum marketingcsapatának, különös tekintettel Palcsó Sárára és Balázs Péterre, akik nélkül nem értettük volna meg, hogyan is nyúlhatunk hozzá egy olyan hungarikumhoz, amely a 18. század óta része hazánk történetének. Köszönöm!”

„Az "Unicum" és "reklám" szavak hatalmas felelősséget jelentenek így együtt art direkció szempontjából, hiszen generációk ismerik a magyar plakátművészet egyik legikonikusabb darabját, ami minden későbbi reklámos számára nagyon magasra tette a lécet a legendás ital kapcsán. Hiszen az egyedi és semmi máshoz nem fogható, különös látvány mellett a feladat részévé vált, hogy ne csak jót és szépet, hanem hosszú időre emlékezetest alkossunk.”- tette hozzá Lukáts Péter, kreatív stratéga.

 

A 180 fős stáb 5 helyszínen, három teljes napon át forgott. Az utómunkákkal együtt nem kevesebb mint 1460 ügynökségi munkaórát fektetett a csapat a projektbe.

Nem csak az elkészült filmben elevenednek meg megható pillanatok. Kivételes élményben volt része például annak a szereplőnek, aki volt futballistaként válthatta egy régi álmát valóra a focis jelenet forgatása során, hiszen lehetősége nyílt a Puskás Aréna füvén gólt rúgnia és bár a lelátóra utómunkával került csak nézőközönség, a stáb egy emberként tapsolt neki a helyszínen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...