A Magyar PR Szövetség második alkalommal hirdette meg a PR Excellence Hungary Award elnevezésű szakmai díjat, amelyre több mint 70 pályázat érkezett. A 19 fős szakmai zsűri kiválasztotta a legígéretesebb kampányokat, amelyeket június 9-én egy nyilvános prezentációs eseményen hallgathatnak meg az érdeklődők. A legtöbb nevezés társadalmi kommunikáció kategóriába érkezett.
A tudásmegosztás, szakmai fejlődés támogatása az MPRSZ egyik fő célja. Ezért évek óta valamennyi pályázatának díjnyertes anyagait nyilvánosságra hozta a szövetség. A PREXA kapcsán pedig az anyagok elolvasása mellett, egy nyilvános prezentáció keretében is megismerhetik a shortlistre kerülő pályamunkákat az érdeklődők. Az eseménynek a PREXA szakmai partnere, a Budapesti Metropolitan Egyetem ad otthont. A zsűri a prezentációkat követően fogja eldönteni, hogy mely pályázatokat ítél díjra érdemesnek.
„Valódi inspiráló, szakmai légkört szeretnénk teremteni, ahol a tanulságokból, bizonyos problémákra adott válaszokból tanulhatnak egymástól a szakma képviselői. A PR terület alapján tíz kategóriába, iparág alapján hét területre, összesen hetven pályázat érkezett. A shortlistre pedig több, mint 50 pályázat került, amelyek mindegyikét személyesen is megismerhetik az érdeklődők” – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.
A június 9-ei esemény az MPRSZ tagoknak, pályázóknak és az egyetem hallgatóinak ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Mindenki más jelképes összegért vehet részt az eseményen. A Magyar Bankholding által támogatott díjátadót pedig június 23-án este fogják tartani. A PREXA pályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív Magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába.
A 2022-es PR Excellence Hungary Award shortlistre került munkái itt érhetők el.