- Hirdetés -

A Konyhafőnök és a Tények az élen

|

A Konyhafőnök és a Tények közül egyik a kereskedelmi célcsoportnál, a másik a teljes lakosság körében bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL Klubon a Konyhafőnök kifejezetten erős nézettséggel futott, a TV2-n pedig jó számokat produkált a múlt héten búcsúzó Pepe című sorozat is.

A mögöttünk álló héten az RTL Klubnak jött ki jobban a lépés, 1,4 százalékpontot erősödtek. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 16,7 százalékot tett ki az RTL Klub közönségaránya, a TV2-é pedig 11,1 százalék volt. Ez 5,6 százalékpontnyi differenciát jelent. Amennyiben csak a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézzük, akkor az RTL Klub 18,9 százalékos, a TV2 12,5 százalékos share-t hozott össze, azaz ebben az összevetésben 6,4 százalékpont a kettejük közötti különbség.

A teljes portfóliók terén az RTL Magyarország 30,7 százalékos heti közönségarányt produkált, a TV2 Csoport 27,6 százalékkal követte őket. A nemzetközi csatornacsoportok külön versenyét az AMC nyerte kerek 7 százalékos share-rel, majd a 6,3 százalékos Paramount és a 6 százalékos Antenna Group következett.

22. hét / 21. hét / 20. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,7% / 15,3% / 16%
TV2 – 11,1% / 12,9% / 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (22. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 4,5% (3,1%)
Híradó – 20% (19,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,9% (18,2%)
A Konyhafőnök – 20,4% (19,4%)

TV2
Remények földje – 17,7% (18,6%)
Tények – 19,5% (23,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,1% (19,3%) – hétfőtől szombatig
Drágám, add az életed – 15,9% (16,8%)
Doktor Balaton – 9,5% (10,4%)

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a Tények eléggé elhúzott az RTL Híradótól a 18-49 éveseknél. Múlt héten összeszedte magát az RTL-es hírműsor, a heti átlagot nézve kis előnnyel nyertek, a napi verseny alapján pedig 5 este volt az övék, a Tények pedig 2 este bizonyult nézettebbnek.

Az RTL Klubon jól teljesít a Konyhafőnök, a múlt héten már 20 százalék fölött járt a heti átlaguk. Ezzel egyébként a csatornaátlagot 22 százalékkal ugrotta meg a főzőműsor. Ugyanakkor a TV2-n is szép nézettséggel fut a Drágám, add az életed, arányaiban még jobban is teljesített, hisz a csatorna átlagos heti share-jét 43 százalékkal múlta felül. Azonban a Doktor Balaton meg 14 százalékkal alulmúlta ugyanezt, igazából ez a sorozat húzta le megint a TV2 hétköznap estéit.

Azért a TV2 saját gyártású heti sorozata, a Pepe már jobban teljesített. A múlt vasárnapi évadzáró epizód 16,6 százalékos közönségarányt produkált. Meglepő lenne, ha nem rendelnének belőle újabb évadot.

A 18-49 éveseknél a múlt hét legnézettebb műsorának a Konyhafőnök szerdai adása bizonyult, ami 227 ezer nézőt vonzott. Második helyre futott be a Drágám, add az életed hétfői adása 165 ezer nézővel, a harmadik pedig a múlt hétfői Tények volt 162 ezres nézettséggel.

Az utóbbi Tények adás a teljes lakosságos toplista élén végzett, miután 726 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A második legnézettebbnek a hétfői RTL Híradó bizonyult 579 ezer nézővel. Az elmúlt hét harmadik legnézettebbje címnek pedig A mi kis falunk örülhetett a maga 552 ezer nézőjének köszönhetően.

A 18-49-es és a teljes lakosságos toplistára is bekerült az M4 Sporton közvetített Magyarország-Anglia meccs. A 18-49 éveseknél 141 ezer nézőt érdekelt a mérkőzés, 21,3 százalékos share mellett. A teljes lakosságnál pedig 438 ezres nézőszámot és 17,1 százalékos share-t hozott össze a meccs.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_22het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_22hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...