Vitorlásra pattant a BrandMania stábja, hogy utánajárjon, mit várhatnak idén a Balatonhoz látogató turisták és milyen most a magyar tenger brandértéke. A műsor második felében pedig a visszatérő fesztiválok kerülnek terítékre.
Az előrejelzések szerint szárnyalni fog idén a belföldi turizmus, amiben feltehetően az is szerepet játszik majd, hogy az euró folyamatos drágulása miatt egyre drágább lesz külföldre utazniuk a magyaroknak. A Balaton az egyik fő turisztikai attrakciónk, így várhatóan özönlenek majd a vendégek a tóparti szállodákba és vendéglátóhelyekre.
A BrandMania stábja vitorláson is szelte a tó habjait, hogy kiderítse, milyen most a Balaton márkaértéke, hogyan viszonyulnak a nagy márkák a tó kínálta imázsépítési lehetőségekhez és persze milyen a vitorlás élet a magyar tengeren.
A műsor második részében pedig a fesztiválok kerülnek majd terítékre, amelyek idén visszatérnek a Balatonhoz. Milyen kihívásokkal szembesülnek a szervezők, hogyan készülnek a környező települések a fesztiválozók fogadására, milyen nagy durranások jönnek – minderről szó lesz az RTL Klub magazinműsorának legújabb adásában.
BrandMania ma éjjel 23:10-kor az RTL Klubon.