- Hirdetés -

Sportközvetítés vezeti a nézettségi toplistát

|

A múlt keddi Anglia – Magyarország futballmeccs bizonyult a hét legnézettebbjének a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is. Az RTL Magyarországnak és az RTL Klubnak is kifejezetten erős hete volt.

Robusztus hetet tudhat maga mögött az RTL Klub a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben. A heti közönségarányuk 16,6 százalékra nőtt, miközben a TV2 8,6 százalékot ért el, azaz 8 százalékpontot tett ki az RTL Klub főműsoridős előnye. Múlt héten a főműsoridőre eső, magas nézettségű közvetítéseknek köszönhetően az M4 Sport is jól teljesített, hiszen 8,3 százalék volt a heti share-jük.

Ami a teljes portfóliókat illeti, az RTL Magyarország 31,2 százalékos heti közönségarányt hozott össze, ami jelentős előnyt jelent a 23,5 százalékos TV2 Csoport előtt. A nemzetközi csatornacsoportok közül az AMC szállította a legjobb, 7 százalékos közönségarányt, megelőzve a 6,1 százalékos Paramountot és a 4,9 százalékos Antenna Groupot.

24. hét / 23. hét / 22. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,6% / 15,2% / 16,7%
TV2 – 8,6% / 9,9% / 11,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (24. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 4% (3,6%)
Híradó – 20,6% (19,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,9% (17,8%)
A Konyhafőnök – 20,9% (18,4%)

TV2
Remények földje – 20,8% (17,3%)
Tények – 21,2% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,9% (14,8%) – hétfőtől szombatig
A hegyi doktor újra rendel – 12,6% (korábbi héten a Drágám, add az életed: 13,3%)
Doktor Balaton – 8,3% (8,1%)

Múlt héten a TV2 már átállt a nyári műsorrendre, az RTL Klubon viszont még képernyőn volt a Konyhafőnök. Illetve az M4 Sport időleges erősödése mintha egy kicsit érzékenyebben érintette volna a TV2-t, mint az RTL Klubot.

Ahol viszont továbbra is messze jár az RTL Klub a TV2-től az a délutáni sáv. A TV2-n futó Remények földje című török sorozat share-je az ötszöröse volt az RTL-es Szerelem és más bajok című sorozaténak. Ismét szoros volt a verseny a két esti hírműsor között. Heti átlagban jobb eredményt ért el a Tények és négy este nyerték a sávjukat, miközben az RTL Híradó három este bizonyult nézettebbnek.

A Konyhafőnök kimondottan erős, 20 százalék feletti közönségaránnyal búcsúzott. Vele szemben a TV2-n A hegyi doktor újra rendel 12,6 százalékos, a Doktor Balaton 8,3 százalékos heti átlagot hozott. A hegyi doktor eredménye amúgy kimondottan jónak számít, a vásárolt sorozatok nem szoktak már manapság ilyen közönségarányokat hozni a főműsoridőben.

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is ugyanaz a műsor volt magasan a legnézettebb, méghozzá a múlt keddi Anglia – Magyarország mérkőzés. A kereskedelmi célcsoportból 373 ezer, a teljes lakosság köréből 868 ezer nézőt vonzott a meccs. A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsorát is az M4 Sport mutatta be: a vasárnapi Forma-1 futam 244 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságos toplistán is az első tízben kapott helyet a Kanadai Nagydíj, méghozzá 585 ezres nézőszámmal.

Az RTL Klub legnézettebbje a Konyhafőnök volt mindkét nagy célcsoport esetében. A 18-49 éveseknél a szerdai adás szállította a legmagasabb, 206 ezres nézettséget, a teljes lakosságnál pedig a pénteki adás teljesített a legjobban a maga 604 ezres nézőszámával.

A TV2-nél is ugyanaz a műsor volt a legnézettebb a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is: a Tények. A különbség csak annyi volt, hogy a kereskedelmi célcsoportnál a csütörtöki adás (141 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a pénteki hozta a legjobb (611 ezer néző) eredményt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_24het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_24hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...