- Hirdetés -

Új arculattal erősít a DODO

|

A futárszolgáltatásokat az utolsó két kilométeres okoslogisztikai szemlélettel forradalmasító DODO új arculata az elmúlt időszak eredményeit tükrözi: az utóbbi években dinamikusan fejlődő cseh startup mostanra érett, nemzetközi, páneurópai ambíciókkal rendelkező vállalatcsoporttá alakult. Az új márkaimázs jobban illeszkedik a szolgáltatás B2B-irányú törekvéseihez.

Az okoslogisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO új arculata az elmúlt években megvalósított technológiai fejlesztések eredményeit, illetve a nemzetközi terjeszkedés terén elért sikereket egyaránt magában hordozza. Az új imázs érettebb vizuális formában adja vissza a vállalat egyedülálló, utolsó két kilométeres logisztikai megoldását, amely iránt évről évre egyre nagyobb a kereslet. A márka megújításával a DODO egyben végleg B2B-vállalatként definiálja önmagát, és európai terjeszkedését is ennek megfelelően, a B2B-szolgáltatásokra koncentrálva folytatja. A DODO új arculatát a GUTS ügynökség készítette, a vállalat kommunikációs csapatával együttműködve.

Mielőtt 2016 és 2017 fordulóján Michal Menšík és az általa vezetett e-kereskedelmi akcelerátor, az INVEO felvásárolta a vállalatot, a DODO B2C személyi asszisztensi futárszolgáltatásként indult Csehországban. Menšík és csapata azonban hamar felfedezte a B2B szegmensben rejlő lehetőségeket, és a DODO egyre inkább az olyan jelentős kiskereskedelmi szereplők kiszolgálására fókuszált, mint az Alza.hu és a KFC. Mára a DODO szinte kizárólag ilyen, B2B-szolgáltatásokkal foglalkozik, és a vállalati arculatváltással a személyi asszisztens szolgáltatás hivatalosan is megszűnik.

"A B2B-logisztika terén szerzett szakértelmünknek köszönhető, hogy a DODO rövid idő alatt ekkora utat tett meg. Azért dolgozunk, hogy olyan partnerként tekintsenek ránk, amely megkönnyíti a vállalatok és ügyfelek életét azzal, hogy fejlett technológián alapuló, teljes körű kiszállítási megoldást kínál ügyfelei részére. Arculatunk első ránézésre kifejezi az általunk képviselt értékeket és szakértelmet. Az új márkaimázs célja, hogy egyértelműen tükrözze az olyan kompetenciáinkat, mint az intelligens útvonaltervezés, a hatékony flotta és a városi logisztika innovatív megújítása iránt elkötelezettség" – mondta Peter Menky, a DODO Group kereskedelmi igazgatója.

Technológiával a fenntarthatóságért

A DODO-ra a kezdetektől jellemző, egyedi zöld szín is megújul. Az úgynevezett DODO Green, amely a zöld és a kék autentikus kombinációja, a vállalat legfontosabb értékeit szimbolizálja: a környezettudatosságot, valamint a technológia használatát és fejlesztését. A DODO saját fejlesztésű technológiai platformja kulcsszerepet játszik a fenntartható városi logisztikában.

"Az új arculat hűen tükrözi, hogy tisztán B2B-orientált technológiai vállalatként pozícionáltuk magunkat újra. Modern, szolid színekre és egyszerű, játékos geometriára építünk, amely a céljaink eléréséhez vezető utat jeleníti meg. Olyan arculatot alkottunk meg, amely időtálló, és egyszerűségének köszönhetően hatékonyan alkalmazható minden olyan piacon, ahol a DODO szolgáltatásaival jelen van. Az egyszínű árnyalatok használatával igyekszünk kifejezni működésünk két fő alapelvét: a fenntarthatóságot és a technológiai kompetenciát" - mondta Sáfár Károly, a DODO magyarországi képviselője.

Helyi startupból Európa egyik vezető logisztikai vállalata

Az új arculat megmutatja, hogy a DODO, egy helyi startupból elismert nemzetközi vállalattá vált, amelynek célja, hogy új logisztikai szabványokkal újítsa meg a kiszállítások piacát Európa-szerte. A vizuális arculatváltáson és a B2B-fókusz előtérbe helyezésén túl a vállalati struktúra is jelentősen átalakult. A DODO Groupot a csoport többségi tulajdonosa, Michal Menšík vezeti. Martin Marek pedig a közelmúltban foglalta el a csoport operatív igazgatói posztját. Közvetlenül neki jelent Ivo Velíšek, aki a vállalat csehországi és szlovákiai vezérigazgatójaként csatlakozott a vállalathoz.

A megerősített menedzsment mellett a Daniel Křetínský és Patrik Tkáč vezette befektetők 60 millió eurós beruházása is segíti DODO-t európai céljai elérésében. A DoDo a pénzügyi forrásokat operatív és értékesítési csapatok kiépítésére fordítja, elsősorban a nyugat- és dél-európai piacokon. A vállalat célja, hogy hosszú távon megőrizze pozícióját a három legnagyobb európai utolsó két kilométeres logisztikai szolgáltató egyikeként. A DODO továbbra is meg kívánja őrizni úttörő szerepét a futárszolgáltatások megújítása terén – ennek érdekében folyamatosan dolgoznak a szolgáltatás minőségének folyamatos javításán, a gyorsaság és pontosság fejlesztésén, valamint az új logisztikai modellek bevezetésén, illetve a fenntartható zónalogisztikai megoldások alkalmazásán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...