Bejelentették az idei Arany Penge verseny nyerteseit, az Év ügynöksége az Artificial Group lett, a Grand Prix-t is az ő kampányuk kapta, amit az Év ügyfele díjat kiérdemlő Yettel (akkor még Telenor) számára készítettek. Összesen 8 Arany Penge talált gazdára, többek között az ACG, a Positive Adamsky és a VMLY&R is kapott megkapta az elismerést.
Fotó: MAKSZ
Átadták a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által szervezett Arany Penge verseny elismeréseit, idén nagyot ment a megmérettetésen az Artificial Group. A reklámversenyen az Év ügynökségének választotta a céget a zsűri, a Yettelnek készített „Mondd te is: itt vagyok – A kis gyufaárus lány története” című kampányuk pedig a nagydíjat érdemelte ki. A Yettel az Év ügyfele lett, míg a DIMSZ különdíját a VMLY&R érdemelte ki „Taste the art” című kampányáért.
Az idei évben a zsűri összesen 8 Arany Penge elismerést osztott ki. A győztesek között volt a már említett két ügynökség mellett az ACG és a Paramount CEE Creative, mindketten két-két díjat kaptak. Arany Pengével jutalmazták a Positive Adamsky és a Bold egy-egy kampányát is.
A nyertesek teljes listája itt érhető el.