Influencer Akadémia indult

Elindult a The Reachy Rich Club, a felület, amely megtanít mindent, amivel sikeres influencer és tartalomgyártó válhat bárkiből a közösségi médiában. A különböző modulokat oktatók között számos ismert névvel találkozhatunk a közösségi média világából, többek között: Henry Kettner, Lady Szomjas, Nagy Beni “Beniipowa”, Verebélyi Vivi, Nagy Norbi, Makk Adri, Hernádi Bence, Szecsó és Marics Peti is tanítja majd az érdeklődőket. Az oldal rengeteg, korábban soha nem látott oktató videóval, a legnagyobb tartalomgyártók presetjeivel és még sok más extra tartalommal várja a jövő influencereit és a közösségi média tartalomgyártás után érdeklődőket.

“A tartalomgyártás és a több tíz-, vagy akár százezer emberrel folytatott folyamatos kommunikáció rengeteg munkát és széleskörű tudást igényel. Az influencerek világát eddig mindenki csak kívülről látta és így sok prekoncepció alakult ki. Nekünk az influencer és tartalomgyártó képzésen túl a missziónk része ennek a világnak a részletekbe menő bemutatása is. Az influencer piac is már egy érettebb fázisba lépett, ahol a nagyobb szereplők és csatornák a helyes utat a saját hibáikon okulva, autodidakta módon igyekeztek megtalálni még mondhatni gyerek fejjel. A Reachy Rich-el egy olyan komplex, pragmatikus képzési rendszerben gyűjtjük össze és adjuk át ezt a tudást, amivel előnnyel indulhat minden klubtag a követőszerzésért folytatott versenyben” - mondta el Dévald Ákos, Co-Founder.

A The Reachy Rich Club oldalán kezdetben online módon tanulhatnak az érdeklődők az ország top influencereinek tapasztalataiból és a marketing szakemberek által összeállított tananyagokból. A jövőben offline eseményekkel és exclusive rendezvényekkel is készülnek a szervezők a klubtagok számára, ahol személyesen is találkozhatnak kedvenceikkel.

Az oldal 8 kurzusból álló oktatóanyagot kínál a jövő influencereinek, ahol az alapoktól indulva, egészen a profi szintig képzi őket arra, hogy minőségi tartalmakat gyártva, hogyan építhetnek és tarthatnak fent jelentős követőbázist. Ez a tudáscsomag nem csak azoknak hasznos akik influencerek szeretnének lenni, hanem mindenkinek akik a digitális média és marketing területén dolgoznak.

“A Social Media világa nagyon kemény és azért örülök annak, hogy van egy ilyen tudásközpont, mint a Reachy Rich, mert felkészületlenül érkezni veszélyes és idegőrlő tud lenni. Itt betekintést nyerhetsz a kulisszák mögé és felkészülhetsz arra, ami a közösségi médiában vár rád. Itt megmutatjuk, hogy milyen is ez valójában és ezt imádom a legjobban benne ” nyilatkozta Lady Szomjas, az ország egyik legismertebb TikTok tartalomgyártója.

Egyelőre az első három modul tananyaga érhető el. A leírás alapján a jelentkezők itt megtanulhatják az összes jelentős social média felület használatát a TikTok-tól, a Youtube-n át, az Instagram-ig. A második szinttől már aktívan foglalkoznak a tartalomszerkesztéssel, tartalom ötletek kitalálásával, a tudatos posztolással és még sok olyan dologgal, amikről szinte soha nem esik szó a Youtube vlogokban.

A Reachy Rich nem csak óriási tudásanyagot halmozott fel, hanem több olyan kiegészítő anyagot is a tanulók rendelkezésére bocsát, amik egyből hasznosíthatóak a gyakorlatban, értékük pedig önmagában is megközelíti a kurzus teljes értékét. Az első szinten például Preset pack-et, Hashtag gyűjteményt és applikáció ajánlót is kapnak a jövő kreátorai, amik mind az elindulást segítik.

“A nagy követőbázis nagy felelősséggel jár, ami egyre fontosabb tényező az influencerek esetében. Jelenleg ők azok, akik a legnagyobb hatást gyakorolják a jövő generációira, ezért is örültünk, amikor megkerestek, hogy vegyünk részt a Reachy Rich Club moduljaiban. A szülőknek és a tartalomgyártóknak egyaránt van felelősségük, azonban ezzel sokan nincsenek tisztában. Ezekről a témákról beszélek leginkább az oktató anyagokban” - mondta Gyurkó Szilvia, a Hintalovon alapítvány alapítója és vezetője.

A Reachy Rich Club a világon elsőként kínál olyan képzést, ami nem csak egy területre fókuszál, hanem minden az influencerré váláshoz szükséges platformot, szerkesztő eszközt és szakmai tudást magába foglal. Minden szint végén egy feleletválasztós vizsgát kell teljesíteniük a tanulóknak mielőtt a következőre lépnének. Az első vizsga teljesítése után pedig bekerülhetnek az igazi Reachy Rich Club Facebook csoportba, ahol még több exkluzív tartalommal és privát esemény meghívókkal várják a tagokat a szervezők.

Henry Kettner a TV-ből és a Youtube-ról egyaránt jól ismert tartalomgyártó így fogalmazott:

“Azért tartom ezt jó kezdeményezésnek, mert betekintést enged a kulisszák mögé és megmutatja, hogy az influencer/tartalomgyártó lét nem csak annyiból áll, hogy nyaralgatunk és néha lövünk egy képet. Ez egy hivatás, ahol sokszor napi 12-16 órában kell a maximumon pörögni. Az alap modulokban én főleg az Instagramról beszélek, közel két órás videóban, ami jól mutatja, hogy már ez az egy felület is mennyi odafigyelést és szaktudást igényel.”