- Hirdetés -

Gyerekeknek készült a legújabb okosóra

|

Az Xplora, az 5 és 12 év közötti gyermekek számára készült okosórák világelső gyártója piacra dobta legújabb készülékét, az új XGO3-at. A még gyorsabb, pontosabb és strapabíróbb okosórák már a hazai piacon, a Media Markt üzleteiben is elérhetőek.

Az Xplora GO termékcsaládja új taggal bővült. A gyerekeknek szánt XGO3 okosórát a korábbi termékek sikereire alapozva fejlesztette ki a norvég okosóra gyártó. Nem titkolt célja, hogy készülékeivel a szülőknek megnyugvást kínáljon, a gyerekeket pedig aktívabb életmódra ösztönözze, miközben biztonságos bevezetést nyújt számukra a digitális világba.

Az elődjéhez képest (XGO2) az új XGO3-at nagyobb kamera (2MP), hosszabb akkumulátor idő (850 mAh), pontosabb helymeghatározás (GPS funkció) és nagyobb memória (4 GB) jellemzi. Az óra kialakítása elődjéhez képest vékonyabb és könnyebb is. Az XGO3 öt vibráló színben elérhető, vadonatúj designnal!

Az XGO3 újdonságai:

Új design

5 vibráló, új szín (narancs, zöld, pink, fekete és kék)

Vízálló IP68

Megnövelt akkumulátor üzemidő (850 mAh)

Nagyobb belső memória (4GB)

Nagyobb felbontású kamera (2MP)

Még pontosabb GPS helymeghatározás

Az XGO3 fő jellemzői:

Hívás

SMS és hangüzenetek

GPS helymeghatározás

SOS gomb

Biztonsági zónák

Iskola mód

Lépésszámláló, stopperóra és riasztás

Kamera, galéria, emojik

Okosórát gyerekeknek?

A gyerekek egyre fiatalabb korban igénylik, hogy használhassanak, vagy akár birtokolhassanak egy okostelefont. Ez nemcsak a biztonság, hanem a sok képernyőidő miatt is számos problémát vet fel. A digitális eszközök megállíthatatlan terjedésével ezért minden eddiginél fontosabb, hogy biztonságos alternatívát kínáljunk a gyerekeknek az okostelefonok helyett, miközben az ellenőrzés a szülők kezében marad.

A norvég Xplora 2016 óta gyártja okosóráit, kifejezetten a gyerekek részére tervezve, azzal a szándékkal, hogy erre a dilemmára ideális alternatívát nyújtson. A most bemutatott XGO3 órával bővül az Xplora készülék portfóliója. Az XGO3 - a többi okosórához hasonlóan - elsősorban az 5 és 12 év közötti gyermekek számára készült. Élénk színei, könnyű kezelhetősége, IP68 szabványa és hasznos funkciói lehetővé az okosórák legtöbb előnyét élvezheti viselője, miközben a szülői kontroll biztosított az alkalmazáson keresztül.

Mindig kapcsolatban az Xplora alkalmazáson keresztül

Az XGO3 konfigurálása és kezelése az Xplora alkalmazáson keresztül zajlik. A magyar nyelven is elérhető Xplora alkalmazást a szülőnek kell az okostelefonjára telepítenie (Android és iOS kompatibilis). Ők az appon keresztül adhatnak hozzá vagy távolíthatnak el kontaktokat, és csak ezek a névjegyek elérhetőek az órán. Ezen személyeken kívül lehetetlen bárkit is felhívni, vagy nem kívánt hívásokat fogadni. Az óra aktuális helyzetét a szülők az alkalmazáson keresztül bármikor lekérdezhetik a GPS helymeghatározás segítségével, így távolról is “foghatják a gyermek kezét”. Minden más funkció, mint az ébresztés beállítása, az iskola mód, a biztonsági zónák szintén a szülői alkalmazással vezérelhető.

Biztonság, minden szempontból

Az XGO3, - ahogy az Xplora által kínált összes modell, - a legmagasabb szintű adatbiztonságot kínálja, így kategóriájában a legbiztonságosabb termék (TÜV tanúsítvánnyal). Az óra, a felhőszerver és a szülői alkalmazás közötti minden kommunikáció titkosított. Emellett az XGO3 nem kapcsolódik az internethez, így lehetetlen ellenőrzés nélkül a világhálón szörfölni. Az adattárolás szigorúan, a DSGVO előírásainak megfelelően zajlik. Az XGO3 a gyermekek igényeihez igazított funkciókkal van ellátva; nincs rajta közösségi média, internet, és csak a szülőként megadott kontaktokkal kommunikálhat a gyerek, amelyek megvédhetik az esetleges feltöréstől vagy internetes zaklatástól. Ezen szigorú kritériumok betartása lehetővé teszik a biztonságos és gyermekbarát használatot.

Egyedülálló Goplay

Az Xplora ösztönzi a gyerekeket az aktív életmódra és arra motiválja őket, hogy fedezzék fel a körülöttük lévő világot. Egyedülálló aktivitás programjukban a gyerekek 1000 megtett lépésenként 1 Xplora érmét kapnak. Az Xplora érmék az Xplora Goplay platformon jelennek meg, amelyek szórakoztató játékokra, izgalmas kampányokra, jótékonysági programokra válthatók be. Az Xplora olyan nagy film-, és televíziós cégekkel működik együtt, mint a Paramount, a Warner Bros., a Universal Pictures és a Netflix.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...