- Hirdetés -

Létezik-e még valódi innováció?

|

Azok a márkák tudnak jó válaszokat adni, amelyek nem a mai trendeket nézik, nem azokon ülnek, hanem már a következő hullámok felé tekintenek – véli Kovács András Péter. A Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy miért tartja fontosnak az MMSZ által végzett munkát, és elárulta azt is, hogy szerinte melyek ma a legforróbb témák.

- Az idei Marketing Summit szlogenje a „Hiszünk a marketing erejében”. Te miért hiszel benne?

- A marketing az emberek igényeire adott vállalati tevékenységek összessége. Tudatosan, empatikusan és társadalmi reflexióval működtetve hasznossággal bír, megoldást ad és segíti a társadalom (és a benne lévő márkák) növekedését és előrejutását. Ehhez persze az is szükséges, hogy a marketinget ne szervezeti egységként, hanem felfogásként és működési rendszerként kezeljük és hatalmazzuk fel.

- Miért döntöttetek úgy, hogy szponzorként támogatjátok a rendezvényt?

- MMSZ elnökségi tagként is kiemelten fontosnak gondolom azt az értékteremtő és érdekérvényesítő szerepet, amit a Szövetség ellát. Örülünk, hogy lehetőség nyílik a párbeszédre és talán a vitára. Hisszük, hogy ezekből születhetnek jobb megoldások, amelyek túlmutatnak egy-egy márka pillanatnyi gyakorlatán, és meghatározóak és időtállóak lehetnek a válságok és változások idejében.

- Milyen hatása, eredménye lehet egy ilyen eseménynek?

- Ha elindult egy párbeszéd, ha bekerülnek trendek a körforgásba, ha van bennünk ambíció, hogy magunk határozzuk meg a trendeket, segíthetünk válaszokat találni az emberek és márkák jelenkori kihívásaira.

- Véleményed szerint melyek most a „legforróbb” témák a marketingszakmában itthon?

- Létezik-e még valódi innováció, és ha nem, miért igen? Mi az innováció mostani szerepe, hol van a kreativitás helye, és miként lehet egy szervezet válságálló, sőt a válságból építkező.

- Szerinted a Telekom számára jelenleg mi jelenti a legnagyobb kihívást? A marketing miben tudja támogatni a helyzet kezelését?

- Értenünk kell, hogy az emberek miként tudják javukra fordítani a digitalizációt, és meg kell tegyünk mindent nem csak azért, hogy folyamatosan fejlesztett magas minőségű szolgáltatásokat kapjanak, hanem hogy ezen keresztül demokratizáltabbak legyenek a lehetőségek és a hozzáférés a tudáshoz, az ötletek megvalósításához és új megoldásokhoz. Hisszük, hogy a legváratlanabb helyről is jöhet egy jó megoldás, ebben pedig segít a digitalizáció, és segítünk mi a különböző programjainkon keresztül, hogy ezek az ötletek el ne vesszenek, hanem megvalósulhassanak.

- A megváltozott igényekről és az arra adott új válaszokról szóló kerekasztal-beszélgetés résztvevője leszel a Marketing Summiton. Véleményed szerint mi a legfontosabb változás az elmúlt években a fogyasztói elvárások kapcsán, és sikerült-e a márkáknak, illetve a marketingszakmának jó válaszokat találni erre?

- Az elmúlt években számos társadalmi transzformáció gyorsult fel. Azok a márkák tudnak jó válaszokat adni, amelyek nem a mai trendeket nézik, nem azokon ülnek, hanem már a következő hullámok felé tekintenek. A márkáknak megbízható szolgáltatásokkal és kiemelt hangsúllyal a kiszolgálásban kell meghatározniuk azokat a kézzelfogható hasznosságokat, amelyekkel a társadalom és az egyén is sikeresebb lehet. Ha belegondolunk már az első két pont is hatalmas erőforrásokat igényel nap mint nap, az utolsó pedig egy jövőt néző, katedrális építő szemléletet, amiben felismerjük, hogy a fenntartható és közös növekedés hatalmas felelősség és hatalmas elkötelezettség.

 

A Marketing Summit-et idén szeptember 15-én rendezik meg, a helyszín a Várkert Bazár lesz. További részletek az eseményről itt érhetők el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...