Kilenc kategóriában kerültek shortlistre a Promax Awardson a Paramount (korábban ViacomCBS) magyarországi televíziós promófilmjei. A médiaszolgáltató magyar divíziója az év kreatív marketingcsapatának elismerésére is esélyes.
Szeptember 8-án adják át a Promax Awards európai díjait, amit a médiaszolgáltatók 2021-es pályamunkái nyomán bírálnak el. A Paramount kelet-közép-európai csapata is prominens helyet kapott a jelöltek között. Mindjárt Az év kreatív marketingcsapatának legfőbb esélyei közt szerepelnek a listán, miközben humoros, saját gyártású promóvideóik is az egyes kategóriák shortlistjén ékeskednek.
A magyar nézők 2021. április elsején egy kellemes és üde tréfával szembesülhettek a Paramount Network bekapcsolását követően, hiszen a ’80-as, ’90-es évek ikonikus bemondósztárjai, Bay Éva, Mohai Gábor, illetve a kultikus narrátor, Bozai József segítségével repülhettek vissza a televíziózás „hőskorába”. A Retró-nap során a közismert tévés személyiségek átvezető szereplései mellett a kornak megfelelő filmajánlók várták a csatorna közönségét.
A Comedy Club tavaly őszi évadja szintén emlékezetes felvezetőt kapott a Comedy Central magyar csatornáján. A hazai stand-up krémjét a fellépések előtti „sportöltözőben” Janklovics Péter edzőkaraktere buzdítja jobb teljesítményre az egyetlen valamirevaló indokkal, amire a színen lévő kisvállalkozók igazán harapnak: a pénz ígéretével.
„A Paramount Retro Napja és a Comedy Central focis/katás szpotja egyaránt egy nagyon helyi, nagyon lokális viccnek indult, tele hazai sztárokkal és utalásokkal, de nagyon örülünk, hogy nemcsak mi nevetünk, hanem külföldön is értik és értekelik ezeket a kampányokat. Hatalmas megtiszteltés volt olyan tévés idolokkal dolgozni, mint Mohai Gábor, Bay Éva vagy Bozai József, a hazai stand-up-osok pedig ismét bizonyították, hogy ők a legjobbak” – mondta Martsa András, a Paramount közép-európai kreatív menedzsere.