- Hirdetés -

Hamarosan megvásárolható a világ legnagyobb OLED tévéje

|

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a világ legnagyobb OLED televíziója, a 97 hüvelykes G2 LG OLED evo Gallery Edition TV hamarosan több országban is megvásárolható lesz. A piaci bevezetés pontos menetét a vállalat a következő hetekben osztja meg.

A 97G2 lenyűgöző, 97 hüvelykes képernyője az önálló fénykibocsátásra képes OLED pixeltechnológiát kihasználva nagyszabású, magával ragadó élményt nyújt. Az LG 2022-es OLED tévékínálata immár — a vállalat legnagyobb képernyőméretű készülékével kiegészülve — 42, 48, 55, 65, 77, 83, 88 és 97 collos modelleket vonultat fel.

Az LG OLED immár kilenc éve vitathatatlanul a globális prémium tévépiac egyik vezető márkája, amit a világszerte több millió megvásárolt darab igazol. Az OLED televíziók önálló fénykibocsátásra képes képpontjai külön-külön szabályozhatók, így a tökéletes fekete mellett hihetetlenül élénk, valósághű színek kimagasló kontrasztaránnyal jelennek meg a képernyőkön. A külön háttérvilágítás nélkül működő OLED panel különleges, korábban soha nem látott formatervezésű, például hajlékony és feltekerhető modellek létrehozását is lehetővé teszi.

Az LG a 2022-es IFA kiállításon mutatja be a vadonatúj 97G2 modellt, amely az évről évre egyre több ultranagy képernyőméretű készülékből álló prémium OLED-tévéportfólió része. A vállalat az OLED sorozat mellett egyéb élvonalbeli kijelzőtechnológiákat is bemutat az IFA kiállításon, többek között a Micro LED és QNED tévécsaládok legújabb tagjait.

Egy friss piackutatási jelentés szerint az OLED televíziók idén az európai prémium tévépiac 55 százalékát, 2023-ra pedig 66 százalékát fogják lefedni. A jelentés előrejelzése szerint 2022-ben a 70 hüvelyk feletti tévékészülékek globálisan értékesített mennyisége eléri nagyságrendileg 14,9 millió darabot, jövőre pedig közel 17,1 millió eladott termékre lehet számítani. A nagy- és ultranagy képernyős OLED tévék egyre szélesedő portfóliójával az LG jó pozíciót szerez ahhoz, hogy Európában és globálisan továbbra is uralja a prémium televíziók piacát.

Az LG IFA kiállítási standjának egyik kiemelkedő darabja a 97 hüvelykes LG OLED evo Gallery Edition TV lesz, amely a vállalat OLED evo technológiáját, ötödik generációs α (Alpha) 9 mesterségesintelligencia-processzorát és fejlett képi algoritmusait használja a valósághű képek megjelenítéséhez és a valóban magával ragadó, moziszerű látvány létrehozásához. A 97 hüvelykes G2 sorozatú modell az LG falhoz simuló, elegáns képre emlékeztető Gallery dizájnjával érkezik, amely azonnal feldobja még a luxusminőségű otthoni mozitermeket is.

Az LG lenyűgöző 8K tévékínálata is bemutatkozik az IFA-n: a portfolió élén a 88 hüvelykes LG SIGNATURE OLED 8K (88Z2 modell) és a 86 hüvelykes QNED TV (86QNED99 modell) áll. Mindkét modell elképesztő képmérettel, a 8K (7680 x 4320) felbontás tűpontos képmegjelenítésével és az LG legújabb kijelzőtechnológiáival érkezik, amelyekkel bármilyen műfajú tartalom még élvezetesebbé válik. Több mint 33 millió, önálló fénykibocsátásra képes OLED pixelével a 88Z2 elképesztő részletgazdagságot kínál mély feketével, végtelen kontrasztaránnyal és valósághű színekkel, amelyek széles betekintési szög esetén is változatlanok maradnak. A 8K 86QNED99 pedig az LG Quantum Dot NanoCell és Precision Dimming technológiáit kapta meg, amelyekkel éles, élénk képmegjelenítést garantál 86 hüvelyken.

Szintén a berlini kiállításon lesz látható az LG hatalmas, 136 hüvelykes 4K Micro LED (3840 x 2160) kijelzője. Ez az innovatív szórakoztatóelektronikai megoldás látványos méretben nyújt első osztályú képminőséget, a mikrométeres méretű, önálló fénykibocsátásra képes pixeleket moduláris kialakítással párosítva.

A 2022-es IFA látogatói szeptember 2-6. között, a Messe Berlin 18-as csarnokában, az LG kiállítási standján tekinthetik meg az LG legújabb tévéit, köztük a világ első 97 hüvelykes OLED tévéjét.

A termékek elérhetősége régiónként eltérő lehet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...