- Hirdetés -

Új sminkkollekciót dobott a piacra Ördög Nóra

|

A NORA BEAUTY születését a női szerepek, a mindennapi teendők és az időhiányból adódó kihívások inspirálták. A kollekcióval Ördög Nóra és a Helia-D azokat a 25 és 45 közötti, önmagukkal törődő nőket szeretné megszólítani, akik a túlzásoktól mentes, a napi teendők közepette is egyszerűen felhelyezhető, természetes hatású sminkre vágynak. A több mint 20 féle sminkterméket a Helia-D világszínvonalú olasz dekorkozmetikum-gyártókkal közösen, minőségi alapanyagok felhasználásával fejlesztette, így a kozmetikumok az esztétikum mellett hidratáló, ápoló funkciót is betöltenek. A kollekció szeptember 8-tól megvásárolható online.

Több mint 20 féle sminktermékből álló kollekcióval jelentkezik Ördög Nóra és a Helia-D. A NORA BEAUTY klasszikus alapsminkhez szükséges termékei (BB krém, kompaktpúder, korrektor, szempillaspirál, szemceruza, szemöldökceruza, szemhéjpúder, 3-in-1 pirosító-bronzosító-highligher, valamint színezett ajakápolók) azokat az aktív, 25 és 45 év közötti nőket szeretné megszólítani, akik gyors és tartós sminkmegoldásokat keresnek a hétköznapokra.

Nők megannyi szerepben

Ördög Nórát a mindennapok során kihívásként megjelenő szerepei inspirálták a kollekció megalkotására: „Édesanya, feleség, barátnő, vállalkozó, háziasszony, logisztikus… ezernyi szerep, amelynek nap mint nap meg kell felelnünk nőként. A hajtásban jellemzően saját fontossági sorrendünk legaljára kerülünk, így sokszor a sminkelésre se jut idő, energia. Pedig minden nő megérdemli, hogy önmaga legjobb formájában ragyogjon a hétköznapokon is, erre szeretnénk esélyt adni a NORA BEAUTY kombinált, egyszerűen használható okostermékeivel. A NORA BEAUTY az egyszerű, túlzásoktól mentes, tiszta szépség szimbóluma – a smink, amelyet nem mások kedvéért viselünk, hanem csakis a saját örömünkre.”

Esztétikum és praktikum harmóniája

A termékek megalkotásakor a fő szempont az esztétikum mellett a praktikusság volt. „Olyan színekkel és összetételekkel dolgoztunk, amelyek leginkább kiemelik a szépséget, de ügyeltünk arra is, hogy egyszerre több célt is ki tudjanak szolgálni a kozmetikumok: ne csak a szépüléshez nyújtsanak hatékony segítséget, hanem hidratáló, ápoló funkciót is betöltsenek. A pirosító például bronzosítóval és higlighterrel kiegészülve ad egyedi, kompakt hatást, a szemceruza multifunkciós, a színezett ajakbalzsam pedig hidratálja is az ajkakat” – mondta el a termékfejlesztésről Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezetője.

Hazai termék, nemzetközi alapanyagok

Budaházy Péter szerint a magyar kozmetikai fejlesztés és gyártás nemzetközi viszonylatban is színvonalasnak mondható, a dekorkozmetikumok terén azonban van még hová fejlődni, így a NORA BEAUTY kollekció gyártásába külföldi szakértőket is bevontak. „Világszínvonalú termékeket akartunk létrehozni, ezért a legnevesebb gyárakkal közösen fejlesztettünk. Maga a gyártás egy olasz kisvárosban, Cremában zajlott, ahol a világ legjobb dekorkozmetikumai készülnek, a töltésre pedig a veszprémi Helia-D üzemeiben került sor” – mondta el a termékfejlesztésről az ügyvezető.

A termékek az állandó szortiment részét képezi majd, a cég azonban időről időre szezonális kiegészítő kozmetikumokkal és számos jövőbeli fejlesztéssel is tervezi bővíteni a kínálatot. A NORA BEAUTY kollekció szeptember 8-tól elérhető a www.norabeauty.com webshopban, a Helia-D tervei szerint azonban néhány hónapon belül országszerte is megvásárolhatók lesznek a kozmetikumok – a Rossmannal például már jelenleg is zajlanak a tárgyalások a belistázásról.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...