Kreatív tartalomgyártó üzletágat indít a Central Médiacsoport, a Central Content (CC) divízió a kiadó online és print felületeinek értékesítése nélkül valósít meg önálló produkciókat, illetve ajánl koncepciókat, valamint multimédiás megoldásokat a kereskedelmi partnerek számára. A CC első számú célcsoportja a kommunikációs és PR vezetők, kreatív ügynökségek.
Az új divízió a kiadó különböző szervezeti egységeiben fellelhető tudásanyagot magában foglalva, innovatív tartalmi megoldásokat nyújt ügyfelei számára. A CC három területen kezdi meg tevékenységét: Content Marketing, Videó & Podcast és Custom Publishing. Tehát az eddig önálló Custom Publishing üzletág immár a Central Content részeként működik tovább. Az új üzletág operatív vezetője Erdélyi Péter lesz, a tartalmi egyeztetéseket Krankovics Béla tartalmi vezető, a kereskedelmi egyeztetéseket pedig Szabó Zsolt értékesítési vezető végzi.
„A Central Content létrehozásával szintetizáljuk a jelenleg, külön szervezeti egységekben fellelhető tudást és kreativitást annak érdekében, hogy nemcsak tartalmi, hanem kreatív és multimédiás megoldásokkal is kiegészítve szolgáljuk ki meglévő és leendő ügyfeleink igényeit. Célunk, hogy kreatív tartalomgyártóként, önálló produkciókat, koncepciókat is ajánlani tudjuk kereskedelmi partnereink számára. Természetesen a CC tevékenysége nem érinti a már meglévő kereskedelmi tartalmi termékeket, szolgáltatásokat” – nyilatkozta Bognár Bálint, a kiadóvállalat digitális üzletágának vezetője.