- Hirdetés -

A jövőt formáló trendekkel jön a BrandFestival

|

Nemzetközi szakértők, világhírű előadók váltják egymást a BrandFestival színpadán, november 10-11–én, az Etele Cinema-ban. Digitális guruk, ügyfélélmény-stratégák, metaverzum-trendszakértők, metaélmény-tervezők, kreatív tartalomfejlesztők: több mint 100 előadó, számos külföldi és hazai szakember fogja boncolgatni a digitális transzformáció, virtuális stratégiaalkotás és a metaverzum izgalmas kérdéseit.

A 21. alkalommal megrendezett esemény idei célja bemutatni a digitális transzformáció izgalmas kérdéseit, jelenségeit, nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók”, a kommunikációs iparág meghatározó szereplői és a hazai vállalatvezetők társaságában, interkulturális közegben.

Metaverzum: az adatkapitalisták paradicsoma

A fogyasztót rengeteg új élmény éri a digitális térben, aminek tartalma szédítően gyorsan fejlődik, így rendkívül nehéz neki megfelelni. Az üzleti korszellem egyre nagyobb innovációs igényt, agilitást és vevőközpontúságot feltételez, amelyek eléréséhez a digitalizáción keresztül vezet az út.

A digitalizáció legizgalmasabb témái a digitális transzformáció, a virtuális stratégiaalkotás és a metaverzumban rejlő lehetőségek. A világ legnagyobb vállalatai igyekeznek elsőként belépni erre az új területre.

Kiemelkedő előadók

Idén olyan kiemelkedő egyéniségek adnak elő, akiktől nemcsak érdekfeszítő gondolatok várhatók, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak a kívánt új és progresszív válaszok megfogalmazásához.

A márkatrend-előrejelzés guruja”

Joe McDonnell a WGSN nevű globális trendszemléző vállalat vezető trendelemzője. A cég elemzései alapján a metás fejlesztések az elmúlt időszak egyik nagy tech témájának számítanak, előrelendíthetnek számos iparágat. Trendriportjaik arról szólnak, hogy a metaverzumok legerősebb alterületeit tekintve a videójáték-, a divat- és a zeneipar mellett az ingatlanokban, a digitális tartalmak monetizálásban és az egyéb szórakozási lehetőségekben van a legnagyobb potenciál. Marketing- és reklámszempontból is egyre több vállalat észleli a metás megoldásokban rejlő hirdetési lehetőségeket.

 

A blokkláncmarketing legnagyobb üstököse”

Laura K. Inamedinova a londoni székhelyű, marketing-, design- és webfejlesztési ügynökség, az LKI Consulting vezérigazgatója. Az LKI Consulting ügyfeleinek többsége olyan B2B technológián alapuló vállalat, amely a szoftver, a mobil, a Big Data, a fintech vagy a kiberbiztonság területét képviseli. Publikációit rendszeresen közli a Huffington Post, az Entrepreneur és a Venture Beat. 2020-ban az Entrepreneur magazin a „10 legjobb fiatal női vállalkozó” egyikének választotta. A Huffington Post 2016-ban az „Év kommunikációs szakértője” címmel tüntette ki. Nézete szerint a piaci szegmensek közül a divatipar korán ráébredt arra, hogy eredményességét a digitális vásárlás élményének fejlesztésével növelheti. Az olyan ismert és nagy divatházak mint, a Gucci, a Dolce & Gabbana, a Balenciaga vagy a Burberry virtuális jelenléte ezt egyértelműen alátámasztja. A luxusmárkák mellett más nagy cégek, mint a Nike, az Adidas, a Tommy Hilfiger, a Zara vagy a North Face is bejelentették már virtuális térhódítási szándékukat.

 

Az immerzív technológiák legelismertebb képviselője”

Mario Ramić: a Takeaway Reality ügynökség alapítója, amely a világ egyik vezető, jövő fókuszú, digitális metaverzum-ügynöksége. Immerzív (AR, VR, XR) és 3D alapú technológiai fejlesztéseket kínál ügyfeleinek, amelyekben komoly tapasztalattal rendelkezik.

A hatékony kommunikáció legfontosabb összetevője az adat, a látvány és a technológia. Ezek kombinációival lehet az ügyfelek céljainak megfelelő merész és innovatív megoldásokat megtalálni, együttes használatukkal alkothatók sikeres kampányok. Ezen a téren világszínvonalú a Takeway Reality kreatív teljesítménye. Közismertek arról, hogy folyamatosan feszegetik a technológia és az innováció határait.

 

Az élménydinamizátor”

Niklas Mortensen: a Designit oslói irodájának ügyvezető igazgatója, ahol egy valóban multidiszciplináris, 60 fős csapatot vezet, amely az antropológiától, a pszichológiától és a szolgáltatástervezéstől kezdve az ipari formatervezésig és márkatapasztalatig terjedő kompetenciák széles skáláját öleli fel. Niklas fő profilja a dizájnközpontú és élményalapú kommunikáció tervezése és fejlesztése. Az Interaction Design Egyesület igazgatótanácsának emeritus tagja.

Sokéves tapasztalattal rendelkezik a B2B és B2C digitális termékek, szolgáltatások és alkalmazások integrált UX/CX megoldásainak tervezésében.

A Designitnél olyan eszközként tekintenek a dizájnra, ami tudatosabbá teszi az élményátadás folyamatát, és segít abban, hogy a vásárló pozitív élményeket kapjon, majd lojálissá váljon. Dizájnüzleti fejlesztési módszertanuk felszabadítja a kreatív erőt és az innovációs potenciált.

 

Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója 2022. november 10–11-én, az Etele Cinema-ban a „Digitális transzformáció” alapgondolat mentén elemzi a jövőt, számos nemzetközi top speaker és hazai előadó segítségével.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...