Az HBO a november 8-án esedékes ötvenedik évfordulója alkalmából útnak indította „Ötven éve az elsők” elnevezésű kampányát. Az HBO ötven éve úttörőnek számít, folyamatosan megújítja és egyre magasabb szintre emeli a televíziózást a játék- és dokumentumfilmek, a drámák, vígjátékok, hírműsorok és sportműsorok területén egyaránt.
Sokszorosan díjazott történetein keresztül az HBO olyan figurákat és sztorikat ismertetett meg a világgal, melyek mindig megragadták a korszellemet, ugyanakkor a mai napig érvényesek maradtak. Az „Ötven éve az elsők” megünnepli az első prémium csatorna kulturális örökségét, és ízelítőt nyújt a legjobb tartalmakból, melyek még csak ezután jönnek.
„Az HBO sajátossága, hogy izgalmasan újszerű történeteket mesél el. Az ’Ötven éve az elsők’ megünnepli azokat az alkotásokat, amelyek magasabb szintre emelték a szórakozás élményét, és előretekint az olyan tartalmak felé, amelyek a jövőben folytatják ezt a hagyományt az HBO-nál” – mondta a magyar HBO PR-vezetője, Pinczés-Pressing Ádám. „Alig várjuk, hogy újra átélhessük ezeket a pillanatokat a rajongókkal együtt, és tiszteleghessünk zseniális történetmesélőink előtt.”
Az évfordulót megelőző ötven napon keresztül az HBO minden nap kedvcsinálókat oszt meg hamarosan érkező saját gyártású tartalmaiból – ezek közt lesznek előzetesek, karakter- és werkfotók, korábban nem látott felvételek, forgatókönyvrészletek és még sok más. A kampány ma indul egy exkluzív részlettel a Sárkányok háza hatodik, szeptember 26-án érkező epizódjából. A kampány során láthatók lesznek továbbá exkluzív részletek az HBO The Last of Us című új, saját gyártású sorozatából, a Győzelmi sorozat: A Lakers dinasztia felemelkedése második évadából, az Itt vagyunk harmadik évadából, A Fehér Lótusz második évadából, Az erényes Gemstone-ék harmadik évadából, és még sorolhatnánk.
Az HBO.com weboldalon a kampány során egy külön aloldal mutatja be az HBO múltját és jövőjét, az HBO közösségi oldalain pedig az #HBO50 hashtag segítségével elevenítjük fel a legemlékezetesebb sorozatokat, jeleneteket és figurákat. A közösségi oldalakon a kampány november 8-án az HBOwards-zal ér csúcspontjára – a közösségi médiában zajló ünnepség keretében a rajongók az HBO legnépszerűbb pillanataihoz kapcsolódó díjakat nyerhetnek.
Az HBO Max oldalán november 1-én az HBO hub átalakul egy dedikált HBO50 oldallá, amely kizárólag az évfordulóhoz kapcsolódó tematikus válogatásokat vonultat majd fel. Megtalálhatók lesznek itt felejthetetlen pilot-epizódok, fergeteges stand-up műsorok, inkluzív történetek, díjnyertes dokumentumfilmek, játékfilmek, minisorozatok és sok más.
A spot videót itt lehet megnézni.