Ma éjjel rajtol a BrandMania legújabb évada, a műsor ezúttal a Cannes Lions Reklámfesztiválról jelentkezik. Az őszi évad is számos izgalmat ígér, szó lesz többek között a fesztiválok jövőjéről, a kereskedelmi televíziózás fejlődéséről, az RTL megújulásáról és még a csokipiac is terítékre kerül majd.
Indul a BrandMania őszi évada, a ma éjjeli lesz a műsor történetének 288. adása. Ezúttal a Cannes Lions Reklámfesztivál lesz a fókuszban. Két év szünet után tértet vissza a francia riviérára a reklám- és kreatív világ nagykutyái. Olyan ez az esemény, mint a filmvilág Oscar-gálája azt leszámítva, hogy a reklámfesztiválra a többség rövidnadrágban érkezik. De sztárokkal, ismert arcokkal itt is sokkal lehet találkozni, a fellépőkre és a magnum rozékra pedig alig egy hét alatt elfolyik az éves magyar reklámpiac 5 százaléka.
A globális reklámpiac meghatározó szereplői éreztették idén, hogy újra eljött a konszolidációk ideje. Lesznek komoly összeolvadások és felvásárlások. Továbbá egyértelművé tették, hogy a metaverzum belépett a kreatív oroszlánok ketrecébe. Ezzel mostantól mindenkinek komolyan kell számolnia.
A fenntarthatóság pedig minden korábbinál nagyobb szeletet kapott a fesztivál terítékén. Mindezt csak felerősítette, hogy a környezetvédők néha csak kisebb plakátokkal, néha toronydaruval, de nap mint nap jelen voltak a kisváros utcáin. Ha nem lesz Föld, nem lesz többé hol hirdessetek! – hívták fel a kreatívipar figyelmét arra, hogy komoly szerepük van a bolygó megmentésében.
Az RTL Klub magazinműsorának ma induló őszi évadában többek között foglalkozik majd a fesztiválok jövőjével, bemutatja Magyarország legsikeresebb marketingvezetőit, megmutatja honnét hova jutott a kereskedelmi televíziózás, hogyan újul meg az RTL, de terítékre kerülnek majd a csokipiac legújabb trendjei és kiskereskedelmi láncok vezetői is elmondják majd, milyen kihívásokkal kell szembenézniük a jövőben.
BrandMania ma éjjel 23:45-kor az RTL Klubon.