Szeptember elejétől Szilvási Krisztina felel a dán kiskereskedelmi áruházlánc kommunikációjáért. A szakember az ABB energetikai, robotikai, automatizálási megoldásokkal foglalkozó globális technológiai vállalattól érkezett, ahol 10 évet töltött marketingkommunikációs és PR-vezetőként.
Magyarországon először nyílt meg kommunikációs vezetői pozíció a JYSK-nél: Szilvási Krisztina több mint 20 éves marketing és kommunikációs tapasztalattal csatlakozik a céghez. A szakember az ABB-nél a marketingkommunikációs csapat vezetése mellett a country management tagja is volt. Ezt megelőzően a Shell Hungary Zrt.-nél dolgozott 10 évig, először marketing- és PR-menedzserként, majd két évig a cég közép-európai belső kommunikációs menedzsereként. Korábban PR-ügynökségi tapasztalatot is szerzett, de dolgozott az AEGON Biztosítónál, valamint az Euronetnél marketing- és kommunikációs szakértőként.
„A JYSK-nél a feladatom elősorban a márkaismertség erősítése lesz, emellett pedig a sajtókapcsolatok, a krízis- és a belső kommunikáció, a CSR és fenntarthatósági programok menedzsmentje, de a HR-osztállyal együtt az employer branding feladatokban is részt veszek. Mivel a magyar leányvállalatnál ez a pozíció eddig még nem létezett, izgalmas kihívás lesz kialakítani az ideális működést” – mondta Szilvási Krisztina.
A magyar piac mellett az ausztriai és görög JYSK leányvállalatok kommunikációját is szakember fogja majd össze. Első feladataként azonban a JYSK új, ecseri logisztikai központjának novemberre tervezett hivatalos megnyitóját készíti elő.