Október 3-án nevet váltott az r-time, a média-kereskedőház RTL Saleshouse név alatt folytatja tevékenységét. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt a logót használja mint az RTL.
Az RTL idén ünnepli 25. születésnapját és ez alkalomból a médiavállalat brandje és arculata megújul, az új arculat megegyezik az anyavállalat arculatával. Ennek részeként az RTL média-kereskedőháza, az r-time 2022. október 3-tól, új névvel és arculattal, változatlan hirdetési portfólióval, RTL Saleshouse-ként folytatja tevékenységét.
Az RTL Saleshouse logója és arculata igazodik az RTL vállalati arculatához. Az új arculat legfőbb karakterjegye a sokféleség és a változatosság, mindig a tartalom áll a középpontban, a logó színezése az adott tartalomhoz adaptálódik.
Az RTL Saleshouse portfóliója az RTL Klub (október közepétől: RTL), az RTL II, a Cool, a Film+, RTL+, a Sorozat+, az RTL Gold, a Muzsika TV, a Paramount Global csatornái (Comedy Central,Comedy Central Family, Paramount Network, Nickelodeon, Nick Jr, Nicktoons, TeenNick), illetve az AMC csatornák (AMC, Film Café, Film Mánia, JimJam, Minimax, Sperktrum, Spektrum Home, TV Paprika, Sport1, Sport2), az Antenna Entertainment, korábban Sony Pictures Television csatornái (AXN, Viasat2, Viasat3, Viasat6, Viasat Film), a WarnerMedia csatornái (Boomerang, Cartoon Network), valamint az A+E NETWORK HISTORY csatornájának reklámfelületei érhetőek el. Emellett az RTL.hu, az RTL Most, Most+ és az Antenna Entertainment csatornákhoz kapcsolódó online felületek értékesítésével is foglalkozik.
“A kereskedelmi márkánk megújításával szeretnénk még jobban hangsúlyozni, hogy az RTL-család tagjai vagyunk. Új arculattal és névvel, de változatlan portfólióval segítünk partnereinknek üzleti céljaik elérésében a jövőben is” - nyilatkozta a változás kapcsán Dudás Gergely, az RTL kereskedelmi igazgatója.