A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban és online szolgáltatásokért végzett tranzakciók értékének pár vagy akár tizen százalékát is visszakaphatják.
A Picodi.com 2017. óta működik Magyarországon. Az elsősorban kuponokról és kedvezmény kódokról ismert szolgáltatás szeptember óta cashback szolgáltatást is nyújt. Ingyenes fiókot létrehozva és a cashback opciót aktiválva, a felhasználók az elköltött összeg több százalékát is visszakaphatják.
Magyarországon több mint 70 üzletben és szolgáltatásban, többek közt az ecipo.hu, Notino, Sinsay, Modivo, Hervis, Líra oldalán elérhető a pénzvisszatérítés. A cashback összege az üzlettől és a kiválasztott termék kategóriájától függ, de általában 1% és 8% között mozog. Ráadásul az új felhasználók számára akár 15%-os megnövelt cashback is elérhető a megjelölt boltokban!
A felhasználók az így visszakapott pénzösszeget ki tudják fizetni bankszámlájukra vagy PayPal számlájukra.
A Picodi portál 2010-ben jött létre Krakkóban, Lengyelországban. Ma a platform 44 országban működik, köztük európai, amerikai, afrikai és ázsiai országokban. 2015-ben a szolgáltatás 20 millió lengyel zlotyi (1 milliárd 712 millió Ft) értékben szerzett magának befektetőt (Innovation Nest). 2021-ben a Sāo Pauló-i tőzsdén jegyzett Méliuz technológiai vállalat 120 millió brazil reálért (9 milliárd 389 millió Ft) megvásárolta a Picodi részvényeinek 51,2%-át. Magyarországgal egyidőben a Picodi cashback szolgáltatása másik 34 országban is megjelenik, többek közt Ausztriában, Németországban, Szlovákiában, Csehországban és Görögországban.