- Hirdetés -

A helyzetünk stabil

|

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi. A cég operatív igazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy van-e még létjogosultsága a kuponos/bónuszos üzleti modellnek, milyen intézkedésekkel növelik a partnerek és a vásárlók biztonságát, illetve mi jelenti most a legnagyobb kihívást a társaság számára.

 

- A COVID járvány kitörése után csődvédelmet kért a Bónusz Brigád, a tulajdonosi kör is kicserélődött. A járvány előtti időszakban volt a csúcson a szolgáltatás, most hol tartanak ahhoz képest?

- A kuponos modellt a gazdasági válság hívta életre és népszerűsége azóta is töretlen. A Bónusz Brigád 2008-ban indult el az amerikai Groupon mintájára és hihetetlen gyorsasággal vált a piac meghatározó szereplőjévé. A világjárvány kitörése és az azóta is fokozódó gazdasági bizonytalanságok arra késztetik az vásárlókat, hogy tudatosabban és takarékosabban költsenek, a cégek pedig gazdaságos megjelenési felületet és értékesítési támogatást keresnek. A Bónusz Brigád abban segít, hogy keresletet és kínálatot úgy kösse össze, hogy közben előfinanszírozza partnerei számára a marketingköltségeket, sikerdíj alapú együttműködés nyújtva, a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások után kap jutalékot, a cégek szabad kapacitása függvényében növeli a bevételt és partnerei márkaismertségét. Profi szakmai stáb egyszerre nyújt marketing, értékesítési, valamint ügyfélszolgálati háttértámogatást. A partnereink száma jelenleg 250 körül van, több mint 1000 ajánlat jelenik meg az oldalon és ez a szám, napról napra nő.

- Bár a Bónusz Brigád erős márka itthon, elég kockázatos lépésnek tűnik a cég átvétele. Hogyan sikerült stabilizálni a működést, milyen intézkedéseket hoztak?

- A Bónusz Brigád 2020 augusztusában egyezséget kötött hitelezőivel, így elkerülte a fizetésképtelenséget, és az azóta esedékes fizetési kötelezettségeinek eleget téve mára a csődmegállapodásban vállalt kötelezettségek több mint 50 százalékát visszafizette. Az oldal működése mindvégig folyamatos volt, még a legkritikusabb, pandémia miatti lezárások ideje alatt is. A megújult pénzügyi finanszírozási modell a vásárlók és a szolgáltatók tekintetében is a nagyobb biztonságra és a bizalomra helyezte a hangsúlyt. A Bónusz Brigád fontosnak tartja, hogy biztonságban érezze magát minden vásárlójuk: ezért újabb átfogó korlátozások bevezetése esetén az érintett bónusz árát 100 százalékban visszafizetik vagy jóváírják, hiszen a vásárlói befizetéseket elhatárolva kezelik, azaz a működési finanszírozásba nem folyik be a vásárlók által befizetett pénz. A partnerek is teljes biztonságban érezhetik magukat: felgyorsult és módosult a kifizetések módja és ideje. a korábbi 30 napon túli határidővel szemben ma már maximum 15 napos határidővel, minimum limit elérése nélkül számol el A cégvezetés az előfinanszírozásból adódó kötelezettség összegét kitevő pénzügyi tartalékkal biztosítja a vásárlók védelmét.

 

- Most mennyire stabil a Bónusz Brigád helyzete, tartós lesz a visszatérés?

- A helyzetünk stabil és persze ne felejtsük el azt sem, hogy magát a modellt egy gazdasági válság hívta életre win-win megoldást nyújtva a piaci szereplőknek. A megnövekedett számú partner bejelentkezések, visszajelzések alapján mi magunk is tapasztaljuk, hogy biztos megoldást jelenthetünk, bizonytalan helyzetben.

- A partnerek számára nagy előnyt jelent, hogy sok emberhez eljuthatnak a Bónusz Brigád közvetítésével. Most mennyien kapják a hírlevelet, milyen marketing aktivitásaik vannak az elérés növelésére?

- Több mint félmillió validált hírlevél feliratkozóval rendelkezünk, Facebook oldalunkat is közel ennyien követik. Működésünk racionalizáláson ment keresztül, sok eddig kiszervezett tevékenységet (pl. fejlesztés) házon belül oldunk meg, egy hosszútávon is fenntartható modellt viszünk. Ennek a változásnak a marketingkommunikáció is része. Célunk a fenntartható működés, a heti monitoring, a kislétszámú stáb és a home office munkavégzés.

 

- Az infláció miatt vannak szektorok, ahol már napi árazással dolgoznak. Ezt a helyzetet hogyan lehet kezelni a szolgáltatásoknál például, amelyeket akár hónapokra előre lehet megvenni?

- Természetesen mi is érezzük ezeket a hatásokat ahogy az összes piaci szereplő. Mindig törekedtünk rá, hogy a lehető leggyorsabban reagáljunk a piaci változásokra. Ez most sincs másként, sőt! Online platform lévén ez a lehetőség nem csak adott, de kötelező is. Partnereinket ösztönözzük, hogy rövidebb beváltási határidővel, a bónuszok mennyiségének ütemezett növelésével indítsák el nálunk kampányaikat, melyeket napi szinten monitorozunk.

 

- Véleménye szerint mennyire van reális esélye annak, hogy a Bónusz Brigád visszaerősödjön a pandémia előtti szintre?

- A piac részéről egyértelműen nőtt az igény a bónuszos/kuponos üzleti modellre: a vásárlók olcsóbb szolgáltatásokra és árukra vágynak, egyre tudatosabbak, a szolgáltatói piac pedig keresi a maga vevőkörét. Nagyon hálásak vagyunk a nekünk továbbra is bizalmat szavazó vásárlóinknak, kereskedelmi és szakmai partnereinknek, akikkel összefogva értük el, hogy itt vagyunk, megyünk tovább egy racionálisabb működéssel, egy biztonságosabb pénzügyi finanszírozási modellel minden esélyünk megvan a növekedésre.

- Mi jelenti most a legnagyobb kihívást a cég számára?

A megnövekedett partner jelentkezések feldolgozásán túl, minden ami a cégek számára ma kihívást jelenthet.

- Mekkora forgalommal számolnak idén?

- A 2022-es üzleti év fő célja a működés konszolidálása, a bizalomépítés, a csődegyezségből eredő fizetési kötelezettség rendezése, reális piaci növekedés elérése. A jelenleg 1000-es ajánlati portfóliót év végére 1700-ra szeretnénk emelni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...