- Hirdetés -

Közösségi finanszírozással növekedne a fintech startup

|

A Cristo 2017-ben lett ismert mint „cascós app” (akkor még Kriph.io néven), a FintechShow legígéretesebb felfedezettjeként. Azóta a legnagyobb befektetést (400 millió forint) az MKB Csoporthoz tartozó Solus Capital Kockázati Tőkealap-kezelőtől kapta, de a startupot kezdetben a BNL Start Partners is segítette inkubátorként és befektetőként. Az alkalmazás a használatalapú cascóján túl számos más autós szolgáltatást képes ma már lefedni, miközben egy erős autós közösséget épít.

„Célunk és víziónk, hogy az első számú autós alkalmazás legyünk az autóvezetők fejében, és a lehető legtöbb autós élethelyzetre megoldást kínáljuk” – mondja el Szota Szabolcs, az alkalmazást fejlesztő Smartsurance Technologies Kft ügyvezetője. „Nem győzzük hangsúlyozni, hogy közben egy tudatos autós közösséget is építünk, akik csak a tényleges autóhasználatuk alapján fizetnek cascót, ők döntik el, hogy egy parkolás során mennyi kényelmi díjat fizetnek nekünk, végül, ha PRO felhasználókként használják telemetriai eszközünket, akkor soha nem felejtik úgy parkolásukat, vagy akár a vezetési stílusukat is elemezhetik, hogy még felelősségteljesebben vezessenek az utakon” – tette hozzá az ügyvezető.

16 000 új felhasználó, több, mint 800 PRO előfizető, több, mint 500 casco biztosítás kötés. Ezek az eredmények ráadásul kiegészülnek a mobilparkolások, autópályamatrica vásárlások számával, vagy éppen az asszisztenciabiztosítások kötésével. Mindez egyetlen alkalmazáson keresztül, teljesen online ügyintézéssel és naprakész ügyfélszolgálattal.

„Az elmúlt háromnegyed év dinamikus növekedést hozott mind aktív, azaz fizető felhasználók számában, mind a nálunk maradó, visszatérő bevételeinkben, a bővülő szolgáltatási körnek hála” – teszi hozzá Szota Szabolcs. „Hamarosan elindulnak első whitelabel együttműködéseink, valamint szeptembertől él megújult előfizetéses modellünk, ami a legkényelmesebb PRO szolgáltatásaink használatához kapcsolódik, melyek hátterét telemetriai eszközünk nyújtja.” – összegezte az ügyvezető.

A befektetés elsődleges célja a felgyorsult növekedés finanszírozása, valamint a nemzetközi terjeszkedés megfelelő előkészítése. A bevont tőkét termékfejlesztésre, marketingre, a PRO szolgáltatáshoz szükséges telemetriai eszközök beszerzésére, nemzetközi kapcsolatok építésére és helyi értékesítési egységek kialakítására tervezik fordítani. A finanszírozási cél 100-150 millió Ft, 4,98%-7,28% felkínált részesedésért.

A Tőkeportálon futó közösségi finanszírozási kampányok által akár már 50.000 Ft befektetéssel tulajdonostárssá lehet válni ígéretes vállalkozásokban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...