Magabiztosan vezette a női oldalakat rangsorát több mint 3,3 millió havi látogatóval a femina.hu szeptemberben, a második nlc.hu több mint 2,9 millió látogatót vonzott – derül ki a DKT legfrissebb havi elemzéséből. A napi egyedi látogatószám alapján a site-ok versenyében továbbra is a blikk.hu áll az élen, a 24.hu feljött a második helyre, az Index a harmadik.
A női oldalak toplistáját magabiztosan vezeti a femina.hu több mint 3,3 millió havi látogatóval, de az nlc.hu olvasóinak száma is meghaladta szeptemberben a 2,9 milliót. A dobogó harmadik fokát a kiskegyed.hu foglalhatta el, és alig valamivel maradt le mögötte a life.hu – mindkét oldal havi látogatószáma közelebb van a 2,2 millióhoz, mint a 2,1-hez.
Utánuk sorban a Glamour, az Elle és a Joy következnek. Majd a divany.hu, a cosmopolitan.hu és a femcafe.hu. A tízes toplistáról éppen csak lemaradó marieclraire.hu is több, mint egymillió havi látogatóval büszkélkedhet. De még a lista soron következő tagjait, a wmn.hu, a story.hu az instyle.hu és az evamagazin.hu oldalakat is 800 ezren-1 millióan keresik fel havonta.
Vezet a blikk.hu, második a 24.hu
A napi átlagos egyedi látogatószám (real user) alapján kialakított TOP10-es listát a weboldalak esetében továbbra is változatlanul a blikk.hu vezeti, viszont a toplista minden más helyén változás történt augusztushoz képest. Második helyre két helyet javítva a 24.hu jött fel, amit az Index követ. A negyedik helyen az Origó áll, majd a Telex két pozícióval előrébb kerülve. A Borsonline augusztusban éppen lemaradt a tízes listáról, de most a hatodik helyet foglalhatta el. Hetedik az Időkép, nyolcadik a femina.hu, míg a toplistát most a portfolio.hu és a nlc.hu zárja.
Ha nem site, hanem brand alapon állítjuk össze a napi átlagos látogatószámmal mért toplistát, akkor az előbbi listához képest nem látunk eltérést a dobogós helyeken: A Blikket a 24, majd az Index követi. Viszont a negyedik helyen brandként már – főképp a népszerű androidos applikációjának köszönhetően – az Időkép áll, emiatt egy-egy hellyel hátrébb csúszott az Origó, a Telex és a Borsonline is. A tízes lista 8-10. helyén viszont már nincs változás, ugyanazok a brandek szerepelnek itt, mint amelyek a weblapok toplistáját zárták: a Femina, a Portfolió és az NLC.
A havi összesített egyedi látogatószám alapján készített domain-toplista több ponton is eltér a napi látógatószám alapján összeállítottól. Ezen az első két pozícióban helyet cserél egymással a Blikk és a 24.hu, itt az utóbbi áll a lista élén. A dobogó harmadik fokát a legnépszerűbb női oldal, a femina.hu foglalta el, két helyet javítva augusztushoz képest. Változatlanul negyedik az Origó. Ötödik az Index, amit a borsonline.hu követ három hellyel feljebb lépve a listán. Az nlc.hu most is a hetedik, akárcsak augusztusban. A listát a ripost.hu, a Telex és a promotions.hu zárja szeptemberben.
A brandek havi látogatószám alapján összeállított toplistája általában megfelel a brandekhez tartozó (fő) weblapok listájának. Most is így van a lista első hét helyén, egymás után jön a 24, a Blikk, a Femina, az Origó, az Index, a Borsonline és az NLC. De a nyolcadik-kilencedik pozícióban helyet cserélt egymással a Telex és a Ripost, brandként a Telex került előrébb. A toplistát az RTL zárja.