Idén hatodik alkalommal hirdették meg a HR-es és kommunikációs szakmának szóló HRKOMM Award versenyt, amelyen a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő kampányokat, kommunikációs aktivitásokat díjazták. A HR Excellence díjat a vállalatok között a Vodafone, az ügynökségeknél a Bold Ideas nyerte el.
(photo credit: Gyurkovics Anna / PPH MEDIA)
A Vodafone szerepelt a legjobban az idei HRKOMM Awardon, a cég kampányai különböző kategóriákban összesen hat elismerést söpörtek be a HR Excellence díj mellett. A távközlési cég kampányait a Bold Ideas nevezte a versenyre, többek között a toborzási kampány, legmenőbb videó és leendő munkavállalók felé történő kommunikáció kategóriákban lettek díjazottak.
De több kategóriában kapott elismerést az ERSTE Bank is, az arannyal távozók között pedig olyan nevezők voltak, mint a Tesco Angyal Alapítvány, a CIB Bank, a Wellis Magyarország, az OTP Bank, illetve a Starbucks.
A versenyre a potenciális és meglévő munkavállalókra, azok családtagjaira, közvetlen és közvetett környezetükre irányuló kommunikációs megoldások nevezését várták. A HRKOMM Award nyertesei (arany, ezüst, bronz) és döntősei pontszerzők az Apex PR Toplistán.
A díjazottak teljes listája itt érhető el.