- Hirdetés -

Többmilliós díjazással várják a fiatal innovátorokat

|

Ismét megrendezik Budapesten a JunctionX Budapest hackathont, mely 4 évvel ezelőtt indult hódító útjára, mára pedig a nemzetközi tech közösség egyik kedvencévé vált. A 48 órás, maratoni innovációs verseny a többmillió forintos összdíjazás mellett azzal vonzza leginkább a résztvevőket, hogy olyan kihívásokra kereshetik a választ, melyekkel valóban megváltoztathatják a világot. A jelentkezőket idén egy speciális tréning nap is várja a felkészülés jegyében, a kétnapos hackathonra pedig ITT jelentkezhetnek az érdeklődők – regisztrációs díj nélkül. A résztvevők a rendezvényen olyan nagyvállalatokkal építhetnek kapcsolatot, mint az Antavo, a SEON, a WISE, a Formlabs, vagy az SAP.

Október 21. és 23. között ismét megrendezik a JunctionX Budapest hackathont, mely a kreatív IT-fejlesztők egyik legnépszerűbb nemzetközi találkozópontja. A siker egyik titka, hogy bár az indulókra kemény 48 óra vár, melynek során kiváló fejlesztői tudásukat is meg kell csillogtatniuk, mindez mégsem elég: a győzelemhez olyan kiváló ötletekre van szükség, melyek nem csupán gyakorlatba ültethetők, de emellett a korunk emberét foglalkoztató problémákra is választ adnak. A Prezi és az IBM Budapest Lab spinoff-ja, a CraftHub szervezésében megvalósuló JunctionX Budapest ismét hibrid formátumban várja a jelentkezőket, és habár a személyes részvétel különleges közösségi élményt nyújt a nevezőknek, az online térben is érdemes csatlakozni. Az idei hackathon helyszínét pedig nem más biztosítja majd, mint a The Spot, Budapest szívében a Király utcában.

Vigyázz, kész, fejlessz: ötlettől a megvalósításig

2021 őszén több mint 200 szakember mintegy 30 projekttel járult hozzá a JunctionX Budapest sikeréhez, és idén sem vállalkoznak kevesebbre a szervezők. Az innovatív szemléletű kódolók október 19-ig jelentkezhetnek a megmérettetésre akár csapatban, akár egyéni indulóként, a CraftHub pedig nem győzi hangsúlyozni, hogy a mesterszintű techtudás nemcsak, hogy nem alapelvárás, de sok esetben kevésbé számít, mint a kreatív feladatmegoldás. „Miközben természetesen olyan fejlesztéseket várunk, melyek a gyakorlatban is megállják a helyüket, kifejezetten várjuk pályakezdők, sőt, akár egyetemisták jelentkezését, hiszen egyes kihívásoknál az innovatív szellem, az újító megközelítés és az üzleti szemlélet számít igazán. Idén ráadásul először egy, a felkészülést segítő tréning napot is tartunk október 14-én” – mondja Varga Károly, a szervező CraftHub egyik alapítója és ügyvezetője.

A nevezők az október 21-i megnyitót követően ismerkedhetnek meg közelebbről a vállalati partnerek által hozott kihívásokkal, és rögtön be is indulhatnak a fogaskerekek: az indulóknak csupán 48 órájuk van az ötlet megszületésétől addig, hogy egy megkapó prezentációs videóval és a megoldásuk mögött álló forráskóddal is előrukkoljanak. A technológiát tehát sikeres és vonzó módon kell kombinálni az innovatív ötletekkel, és mindezt meggyőző formában megmutatni a szakértő zsűrinek. Mindezzel persze nem maradnak magukra a versenyzők, ha elakadnak, a JunctionX Budapest bármely pontján kérhetnek segítséget a közreműködő mentoroktól.

Többmilliós nyeremény csábítja a legjobbakat

A JunctionX Budapest programjaihoz csatlakozó vállalati partnerek – idén például az Antavo és a Wise– által hozott kihívások nyertesei egyenként 1500-2000 euró közötti díjazásban részesülnek, ráadásul lehetőséget kapnak arra, hogy a szakmai zsűri mellett az összes induló előtt is bemutassák kiemelkedő ötleteiket, így akár az 500 eurós közönségdíjat és a 3000 eurós fődíjat is hazavihetik. Emellett persze felkelthetik nem csupán a szponzor partnerek, de a szélesebb szakmai közösség érdeklődését is, ami zöld utat jelenthet ahhoz, hogy a versenyen prezentált megoldásaik ténylegesen megvalósuljanak. Mindenképpen érdemes tehát megfontolni a nevezést, annál is inkább, hiszen a magyar szürkeállomány rendre kiváló eredményeket mutat fel a JunctionX eseményeken.

„Az elmúlt évek egyik kedvence volt például a Blink nevű hazai formáció, csapatuk a jövő munkahelyeit támogató belső kommunikációs applikációt hozott létre, mely a rugalmas és befogadó céges kultúra kialakítását segíti. A tavalyi abszolút győztesünk pedig napjaink globalizációs jelenségére kínált megoldást: alkalmazásukkal az utazók könnyen felmérhetik a helyi árakat, megtalálhatják a legjobb ajánlatokat és könnyen be is szerezhetik a kívánt terméket. A JunctionX Budapest körül mára egy igazán összetartó, nyitott és a legfrissebb szakmai trendeket sikeresen megosztó nemzetközi közösség alakult ki, melybe nagy örömmel várjuk az újabb és újabb csatlakozókat” – teszi hozzá Varga Károly.

A rendezvényhez a már említett vállalatokon kívül szponzorként csatlakozik az MKB Fintechlab Foundation, a Vacuumlabs, az Erste Bank, valamint a TIER.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...