2022. második felétől 2 éven keresztül a Vermis digitális reklámügynökség felel az Európában piacvezető, a világon pedig az egyik legnagyobb biztosítási és pénzügyi szolgáltatóház hazai kampányainak kreatív tervezéséért és gyártásáért.
Az ügynökség kétfordulós tenderen másodjára is elnyerte az Allianz magyarországi kampányaihoz kapcsolódó kreatív ügynökségi feladatok ellátásáról szóló projektek egy részét, így a Vermis további 2 évig lesz felelős a biztosítási márka egyes kreatív feladataiért.
A megbízás szerinti marketingkommunikációs kampányok magába foglalják a nemzetközi kreatív anyagok (reklámfilmek, online és offline hirdetések) adaptációit, a kreatív anyagok fejlesztéseit (online és offline), az olyan kreatív produkciós munkák ellátását, mint a grafikai tervezés, a programozás, a szövegírás, vagy videók készítése, nyereményjátékok fejlesztése, valamint a kreatív tanácsadást.
"Célunk, hogy az elkövetkezendő két évben a különböző marketingkommunikációs kampányok segítségével fiatalítsuk a márkát, és közelebb hozzuk, érthetőbbé tegyük a biztosító által nyújtott szolgáltatásokat a hazai célcsoport minél szélesebb körében. Ez a második kétéves szerződésünk a márkával, 2020. óta dolgozunk együtt az Allianz Hungáriával, hálásak vagyunk, hogy ez alkalommal is bizalmat szavaztak nekünk" - mondta el Kocsis Dávid, a Vermis projektvezetője.