Nem törte meg a csokipiac lendületét a COVID sem, kétszámjegyű a növekedés itthon is ebben a szegmensben, itt volt az idő, hogy a BrandMania stábja is elmerüljön az édes élményekben. A legújabb adás második részében pedig a rebranding kerül terítékre.
Egy igazán édes biznisz legújabb trendjeivel, piaci fejleményeivel foglalkozik legújabb adásában a BrandMania, az RTL magazinműsorának stábja a csokipiac rejtelmeibe avatja be a nézőket. A szegmens jól vette a COVID jelentette akadályt, nem tört meg a lendület sőt, kétszámjegyű növekedés volt Magyarországon is. Kérdés, hogy az újabb válság, az emelkedő energiaköltségek, az infláció és a várhatóan szűkülő vásárlóképes kereslet hogyan hat majd a szektorra.
A BrandMania mai műsorának második részében a márkaváltás kerül a figyelem középpontjába. Idén több jelentős rebranding is volt az országban, a Telenor Yettelre váltott, és nevet vált az RTL Klub is. Mivel jár egy ilyen váltás, hogyan készülnek rá a márkák – erről is szó lesz a BrandManiában.
BrandMania ma éjjel 23:45-kor az RTL-en.