Részesedést vásárolt a Forbes magyarországi kiadója részesedést vásárolt a HR Festet szervező cégben, mely immár 7 éve rendezi meg a HR Festet, idén először pedig a Business Festet is megvalósította.
Az idén elsőként megrendezett Business Fest hidat épít a különböző szakmai területek között. Ez valósul meg most, a két cég együtt építi tovább az üzleti fesztivált. A HR Fest célja, hogy sokszínű platformot teremtsen, mellyel szakértő közösséget épít. Szakmai fesztiváljaik úttörő megoldásokkal, rendhagyó formátumokkal formálják újra az üzleti világ és a HR-szakma szerepét.
Ebben a küldetésben szervezik meg a hazai legizgalmasabb szakmai fesztivált, mely már a HR területén kívül az IT és a teljes üzleti szféra meghatározó szakmai területei ötvözi.
A két cég tavasszal kezdett egyeztetni az üzletről, mert úgy érezték, hogy képesek számos innovatív üzleti és szakmai cél mentén együtt építkezni. A Forbes márkája, nagyközönségnek szóló eseményei, valamint print és online újságja és a HR Fest által kiépített üzleti jól kiegészítik egymást. A tárgyalások során az is kiderült, hogy a vezetők jól megértik egymást és szívesen dolgoznának együtt a jövőben.
„A HR Fest és a Forbes is ugyanabban hisz. Szeretnénk megmutatni, hogy ebben az országban rengeteg értékes ember dolgozik keményen, és okosan vállal kockázatokat azért, hogy valami jót teremtsen. Ezután is ezen dolgozunk, a jövőben már közösen, például az ország legnagyobb, döntéshozókat megmozgató eseményén, a Business Festen” – mondta Tóth Gergely, a HR Fest ügyvezetője.
„A Magyarországon is felcseperedett és megerősödött Forbes márka megérett arra, hogy más üzleti területeken is építsünk rá, ennek első állomása ez a befektetés” – mondta Kocsis Attila, a Forbes kiadóvezetője.