Október elsejétől Koros Edina tölti be az élen járó multimédiás kereskedőház, az Atmedia TV értékesítési vezetői posztját. A szakember korábban olyan jelentős hirdetők médiastratégiájáért felelt, mint például a Magyar Telekom, Nestlé vagy a L’Oréal.
Koros Edina közel 30 éve dolgozik a média világában, és számos hirdetési területen szerzett tapasztalatot. Eddig ügynökségi oldalon tevékenykedett: pályafutását médiatervezőként kezdte a MQI Hungary-nél, később a ZenithOptimedia, a Universal McCann (UM) és a Wavemaker csapatát erősítette különböző vezetői pozíciókban.
„Örömmel fogadtam el a felkérést, hiszen régóta szerettem volna kipróbálni magam az értékesítési oldalon is. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy az egyik legnagyobb kereskedőház bízott meg a televíziós értékesítési csapat vezetésével” - mondta Koros Edina. Az Atmedia új TV értékesítési vezetője hozzátette: „Bízom benne, hogy az ügynökségi és a megbízói oldal beható ismeretével hozzájárulhatok ahhoz, hogy az Atmedia tovább erősítse kapcsolatát ügyfeleivel.”
Televízió értékesítési vezetőként Edina egy 14 fős sales csapat munkáját koordinálja, amely többek között a TV2, a Discovery Channel, a HírTV, a Disney Channel és az MTVA csatornáinak reklámidejét kínálja a hirdetőknek.
„Örülünk Edina érkezésének! Több évtizedes médiaügynökségi tapasztalatát várhatóan kiválóan kamatoztatja majd az értékesítési munka során, ezen túlmenően remek mentora lesz a televíziós értékesítési csapatnak” - nyilatkozta Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója.
Az Atmedia multimédiás kereskedőház 2010 óta van jelen a magyar piacon, az akkor mintegy 10 csatornából álló portfóliója azóta folyamatosan bővül, mára már 10 médiatulajdonos 44 televíziócsatornáján biztosítanak hirdetési lehetőségeket, amelyek közül a legújabb a Premier League-t is sugárzó MATCH4.