Az idén 30 éves TC&C telekommunikációs cég a Morphot választotta kommunikációs ügynökségének. A megbízás keretében a Morpho támogatja a nemzetközi piacokon is sikeres magyar vállalkozás márkaismertségének növelését és a jelentős évfordulóhoz kapcsolódó sajtókommunikációját. Emellett az együttműködésben kiemelt szerephez jut a cég zászlóshajó termékének, a CARIN-nak a pozicionálása, amely a legkorszerűbb hívásrögzítési megoldást kínálja a contact centerek számára. A TC&C három földrész több mint 20 országában van jelen, fejlesztői- és szolgáltatói központját Budapesten üzemelteti.
“Cégünk az elmúlt három évtizedben az IP-alapú kommunikáció és a contact center megoldások elismert innovátorává vált. Élvonalbeli termékeinkkel partnereink a legmagasabb minőségben és színvonalon végezhetik szolgáltatásaikat. Olyan ügynökséggel szerettünk volna együtt dolgozni, amely hozzánk hasonló elhivatottsággal és hozzáállással áll a feladatokhoz, és nem hisz a sablonos megoldásokban” – mondta Juhász Csaba, a TC&C ügyvezető igazgatója.
„Ügynökségünk tech fókuszú megbízókkal indult útjára több mint húsz évvel ezelőtt. A TC&C olyan területet fed le szaktudásával, amely eddig nem képviselte magát megbízói körünkben. Integrált kommunikációs megoldásokban gondolkodunk, amelyek támogatják a TC&C régiós és nemzetközi terjeszkedését, illetve amelyek reagálnak arra a munkahelyi digitális átalakulásra, amely az elmúlt két évben gyorsult fel. Szeretnénk a TC&C-nek abban segíteni, hogy megmutassák, fejlesztéseik hogyan teszik hatékonyabbá és jövőállóvá a contact centerek működését a törvényi előírások követése mellett” – mondta Barlai Réka, a Morpho Technology Communications vezetője.