Szűcs László lett augusztustól a SkyShowtime regionális marketing és partnerségi igazgatója – értesült a SorozatWiki. A portál arra is felhívta a figyelmet, hogy a folyamatosan terjeszkedő szolgáltatás regionális ügyvezetője szintén magyar szakember, Harsányi Gábor kinevezését idén tavasszal jelentették be.
Kép forrása: SorozatWiki
A SkyShowtime Magyarországon egy szeptemberi bejelentés alapján az idei év végén, vagy a jövő év első negyedévében debütál, mely a Paramount Global (korábbi ViacomCBS) és a Comcast Corporation (az NBC Universal és az angol SkyTV tulajdonosának) közös platformja lesz – írja összeállításában a SorozatWiki.
Szűcs László 7 éven át volt a Paramount (korábban ViacomCBS) regionális kommunikációs igazgatója. A tévétársasághoz itthon többek között a Comedy Central és a Nickelodeon névvel ellátott adók, valamint a Paramount Network tartozik. Szűcs a SkyShowtime-nál Közép- és Kelet-Európa 14 országában lett felelős a PR- és marketingkommunikációért, valamint a terjesztő partnerekkel folytatott marketing együttműködésekért – tudta meg a SorozatWiki.
Szűcs László a portálnak nyilatkozva elmondta, hogy szerencsésnek tartja magát, mivel számos új termék és szolgáltatás bevezetésének a kommunikációjában vehetett részt korábban a UPC-nél és a Paramountnál is. A SkyShowtime vadonatúj streaming szolgáltatás közép- és kelet-európai bevezetésének a fogyasztói és üzleti kommunikációja pedig minden eddiginél izgalmasabbnak ígérkezik – tette hozzá a szakember.