- Hirdetés -

Signature 40 – ők vezetik az új rangsort

|

Barna Péter, a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője végzett az élen az idén első alkalommal összeállított Signature 40 rangsorban Salem Dániel és Bölöni Olga előtt. A Signature 40 listára a hazai marketingszakma döntéshozói szint alatti dolgozói kerülhettek fel, a szervezők célja a legjobb brand és trade marketing managerek megtalálása és felsorakoztatása volt.

Barna Péter öt éve dolgozik a Telekomnál. Az első két esztendőben a Flip teljes körű márkaépítése volt a feladata, majd 2019 végétől a youth szegmens kommunikációs vezetőjévé nevezték ki, hogy csapatával új alapokra helyezve építsék Európa legértékesebb telekommunikációs brandjét a fiatal generációk irányába.

A rangsor második helyezettje Salem Dániel lett, a Heineken Hungária Zrt. national trade marketing manager-e, aki közel hét éve innovációs brandmenedzserként kezdett a Heinekennél, ahol több kereskedelmi pozíció betöltése után, 2019 óta van a jelenlegi posztján. Olyan, a hazai sörpiacot meghatározó márkákon dolgozik, mint a Heineken, a Soproni és a Gösser. Csapatával a vállalat teljes portfóliójának retail- és horecacsatorna-stratégiájáért és -aktivitásáért felel.

A dobogó harmadik fokára Bölöni Olga került fel, aki marketingkommunikációs menedzserként érkezett a Telenorhoz 2019 májusában, és 2022 májusáig integrált kommunikációs kampányok fejlesztésével foglalkozott a lakossági mobil és otthoni szolgáltatások területén (termék-, illetve platformbevezető kampányok vagy a Covid-időszakra adott gyors reagálású Itt vagyunk egymásnak kampány). A márkaváltást követően, 2022 júniusától a brand management group vezetőjeként felel a Yettel márka menedzsmentjéért.

A Signature 40 első tíz helyezettje

 

Az idei Marketing Summiton hirdették ki a Signature 40 eredményeit, a helyezésekről komplex kritériumrendszer alapján egy szakmai és egy delegált részből álló kuratórium döntött. A grémiumba a marketing és a kommunikációs szakma minden területéről delegáltak tagokat a szervezetek és vállalatok.

A rangsorba kizárólag ajánlással lehetett bekerülni, az ajánlók köre pedig igen széles volt, ügynökségek, munkatársak és más megbízói oldalak is neveztek az elismerése általuk érdemesnek gondolt dolgozókat. Ha a jelöltek elfogadták a részvételt, egy az ügynökség által megosztott, zárt linken elérhető adatlapon kellett kitölteniük a kritériumrendszert.

A végső sorrend objektivitása a kritériumrendszer alábbi öt pillérén nyugodott: a jelölt által képviselt márka, a jelölt karrierdinamikája, márkahűsége (mennyi ideje dolgozik az adott szervezetnél), milyen az illető kreatív, innovációs aspektusa (szakmai elismerések) és a KPI rendszer. Augusztusban lehetett leadni az ajánlásokat a Signature 40 weboldalán, ez idő alatt 95 szervezetből 158 jelölés érkezett.

Az ajánlásokat egy két részből álló kuratórium értékelte, amely felállította a végleges rangsort. A független, nem profitorientált grémiumot Vaszary Ádám és Nagy Márton alapító úgy igyekezett összeállítani, hogy mögötte a szakmai szervezetek legjelentősebbjei sorakozzanak fel. Az egyik rész a szakmai kuratórium volt, amelyeknek a tagjait az alapítók kérték fel, és akik a pontozási keretrendszer felállításából is kivették a részüket. Média-, PR-, reklámügynökségi, piackutatási és ügyféloldali relevanciát is szerettek volna, ezért igyekeztek a szolgáltatói részt a lehető legteljesebb módon lefedni a kuratóriumi tagok körében.

A szakmai kuratórium tagja Nagy Márton (Positive Adamsky, creative managing partner, a Signature 40 alapítója), Vaszary Ádám (Positive Adamsky, ügyvezető, a Signature 40 alapítója), Tőrös Balázs (kommunikációs tanácsadó és tartalomgyártó), Klenovszki János (NRC, ügyvezető), Szalkai Réka (Mastercard, marketingigazgató), Varga Gábor Zoltán (Publicis Groupe Hungary, chief client offi cer, MAKSZ-alelnök) volt.

A kuratórium másik felének összeállításakor az alapítók csak azt határozták meg, hogy milyen kritériumnak kell megfelelnie annak a tagnak, aki bekerül. Ez alapján delegálhatott tagot a Magyar Marketing Szövetség, a PR Szövetség, a Marketing&Media, a Trade Magazin és az M-lista topügynökségei közül hárman (a top-médiaügynökségeik, a topreklámügynökségeik és a topkampányt lebonyolító ügynökségek közül az első helyezettek). Elismerésként említették meg, hogy minden felkért tag és szervezet elsőre igent mondott.

A delegált kuratóriumban Hermann Zsuzsanna (Trade magazin, ügyvezető-főszerkesztő), Kovács András Péter (Magyar Telekom, segment marketingcommunication lead, MMSZ-delegált), Sztaniszláv András (PersonaR, ügyvezető, MPRSZ-elnök, Magyar PR Szövetség-delegált), Horváth Rita (Publicis Groupe Hungary, chief of media, M+ Lista topmédiaügynökség-delegált), Kovács Levente (White Rabbit, kreatívigazgató, Reklámtörténet, alapító, M+ Lista topkampánydelegált), Ritter Tamás (Marketing&Media, tulajdonos, Marketing&Media-delegált), Marosi Gergő (Mito, chief creative officer, M+ Lista topügynökség-delegált) volt.

A teljes Signature 40 lista és a rangsorban szereplők portréja a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható, ami a kereskedelmi televíziós indulásának 25 éves évfordulója alkalmából külön tévés melléklettel is jelentkezett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...