Múlt szombaton, az X-Faktor mostani évadának első élő show-jában váltott nevet az RTL Klub és vette fel az RTL nevet.
25 évvel ezelőtt, 1997 októberében indult el a kereskedelmi televíziózás Magyarországon az RTL Klub első adásával. A negyedszázados évforduló és születésnap alkalmából - csatlakozva az anyavállalat RTL Group egységes európai arculatához- a magyar RTL megjelenése és brandje idén ősszel teljesen megújul, ennek részeként 25 év után megváltozik az anyacsatorna neve és logója is: október 22-től RTL Klub helyett RTL-nek hívják a tévéadót.
Miller Dávid a showműsor első reklámblokkja előtt személyes emlékeit felidézve vezette fel az átalakulást: „25 évvel ezelőtt, amikor ez a logó először jelent meg a képernyő felső sarkában, és a csatorna megkezdte működését Magyarországon, én egy éves voltam, a versenyzőink pedig még meg sem születtek. Nem túlzás azt állítani, hogy az RTL Klubbal együtt nőttem fel, és nem csak én, hanem az egész ország. Műsoraink mindenki otthonában ott voltak, és sok szép pillanatot okoztak a nézőknek.”
A névváltás pillanatai:
Az RTL új arculatának legfőbb karakterjegye a sokféleség és a változatosság. A színes, minden helyzetben változó logót az RTL változatos és sokszínű tartalmai, arcai, műsorai formázzák. Az új arculati elemekkel az X-Faktor első reklámblokkjában találkozhattak először a nézők.