- Hirdetés -

Hétvégi műsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

A nézőknek bejönnek a hazai celebeket külföldre fuvarozó produkciók. Nagyon erősen kezdett a Celeb vagyok, ments ki innen, az Ázsia Expressz pedig még a Keresztanyut is lazán verte. A nézettségi toplista élén viszont továbbra is a Sztárban sztár leszek és az X-Faktor áll.

Múlt héten erősíteni tudott az RTL Klubból lett RTL. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 1,1 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 0,6 százalékponttal, de még a teljes lakosságnál is 0,2 százalékponttal javítottak a korábbi héthez viszonyítva. Ennél kisebb mértékben, de teljes napon is jobb közönségarányokat produkáltak a korábbi héthez képest. A TV2 ugyanebben az összevetésben kicsit rontott: főműsoridőben a 18-49 éveseknél 0,5 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 0,4 százalékpontot. Ugyanakkor az esti sávban és a teljes lakosságnál 0,5 százalékponttal erősödtek.

Mindez a csatornák közötti sorrendben nem hozott változást, de kisebb lett az RTL és a TV2 közötti differencia. Teljes napon a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és teljes lakosságnál is nyerte a hetet a TV2. A főműsoridőben és a teljes lakosságnál szintén a TV2 nyert. Ugyanakkor a korábbi héthez hasonlóan főműsoridőben a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél az RTL ért el jobb eredményt.

A komplett csatornacsaládok esetében minden összevetésben a TV2 Csoport áll az élen. Az RTL Magyarországnak leginkább főműsoridőben és a 18-59 éveseknél sikerült a közelükbe jutni. Utóbbinál a TV2 Csoport 26,6 százalékos, az RTL Magyarország 25,8 százalékos heti share-t hozott össze.

A többi piaci szereplőt is nézve a teljes lakosságnál szokás szerint az MTVA produkálta a harmadik legjobb – 9,6 százalékos – közönségarányt. A 18-59 éveseknél is az MTVA volt a harmadik, de 6 százalékos share-rel és itt már a közelükben sündörgött az 5,6 százalékos AMC Networks. A 18-49 éveseknél az 5,9 százalékos Paramount és az 5,4 százalékos AMC is megelőzte az 5,1 százalékos közönségarányú MTVA-t.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,5 16,4 14,7
RTL 16,4 15,1 16,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 12,9 11,1
RTL 10,1 9 10,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,6 25,5 24,7
RTL Magyarország 20,3 17,6 20,3
MTVA 6,0 9,6 5,1
AMC Networks 5,6 5,5 5,4
Paramount Global 5,0 4,2 5,9
Network4 4,1 4,4 3,0
Antenna Entertainment Group 3,8 2,8 3,8
Warner Bros. Discovery 2,7 3,2 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,8% / 16,5% (17,3% / 16,6%)
Tények Plusz – 13% / 13,2% (14,1% / 13,9%)
Ázsia Expressz – 16,7% / 17,7% (17,9% / 19,4%)
Párharc – 10,2% / 10,3%

RTL
Híradó – 19,7% / 16,8% (19,3% / 16,2%)
Fókusz – 16,5% / 15,6% (16,5% / 15,4%)
Keresztanyu – 14,4% / 12,9% (13,1% / 11,2%)
Celeb vagyok, ments ki innen – 18,1% / 19,6% (korábbi héten a Nyerő páros: 15,8% / 15,5%)

Az RTL Híradó a 18-59 éveseknél és a 18-49 éveseknél is jobb heti átlagot ért el a Tényeknél, bár az utóbbi célcsoportnál minimális volt a különbség. Az Ázsia Expressz verte a Keresztanyut, a 18-49 éveseknél nem is kevéssel, átlagosan 4,8 százalékponttal. A TV2 új műsora, a Párharc alulról szemlélgette a csatorna főműsoridős átlagát. Az RTL-es Celeb vagyok, ments ki innen viszont nagyon jól kezdett, megugrották a csatornaátlagot és sokkal jobb eredményt értek el, mint az egy héttel korábban búcsúzó Nyerő páros.

A szombat estét az X-Faktor nyerte, a 18-49 éveseknél 27,6 százalékos, a 18-59 éveseknél 23,9 százalékos közönségaránnyal. A TV2-s Dancing with the Stars ugyanennél a célcsoportnál 13,1 és 14,1 százalékot hozott. A teljes lakosságnál kisebb volt a különbség, de ebben az összevetésben is az X-Faktor nyert (21,5% vs. 18,1%).

A vasárnap a Sztárban sztár leszeké volt, a 18-49 éveseknél 19,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 19,1 százalékos, a teljes lakosságnál 21,6 százalékos share-rel. Az RTL sztori című nosztalgiázós műsor ugyanebben az összevetésben 11,4 százalékot, 10,7 százalékot és 9,4 százalékot hozott. Ennél az M4 Sporton közvetített Forma-1 futam erősebben teljesített: 13,8 százalékos, 14,1 százalékos és 12 százalékos share-rel.

A teljes lakosságnál és a 18-59 éveseknél a Sztárban sztár leszek bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 910 ezer és 426 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél viszont az X-Faktor a listavezető 348 ezres nézőszámmal. Sőt, 18-49-ben a második legnézettebb műsort is az RTL adta a Celeb vagyok hétfői adása révén, ami 309 ezer nézőt érdekelt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 426 712 19,1
X-FAKTOR RTL 419 913 23,9
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 403 000 22,8
HÍRADÓ RTL 372 892 20,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 347 259 17,9
DANCING WITH THE STARS TV2 299 906 14,1
KERESZTANYU RTL 292 584 14,7
FÓKUSZ RTL 285 893 17,5
TÉNYEK TV2 281 009 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 278 671 14,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 910 458 21,6
TÉNYEK TV2 764 110 20,6
DANCING WITH THE STARS TV2 741 156 18,1
HÍRADÓ RTL 722 426 19,3
X-FAKTOR RTL 695 721 21,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 662 438 16,9
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 657 577 19,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 615 224 17,7
KERESZTANYU RTL 607 828 14,9
FÓKUSZ RTL 523 825 14,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 348 055 27,6
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 309 791 25,1
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 304 529 19,9
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 249 916 19,2
HÍRADÓ RTL 220 856 18,1
DANCING WITH THE STARS TV2 197 400 13,1
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 191 821 13,8
KERESZTANYU RTL 181 843 14,8
AZ RTL SZTORI RTL 176 173 11,4
FÓKUSZ RTL 173 132 16,2

 

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...