A nézőknek bejönnek a hazai celebeket külföldre fuvarozó produkciók. Nagyon erősen kezdett a Celeb vagyok, ments ki innen, az Ázsia Expressz pedig még a Keresztanyut is lazán verte. A nézettségi toplista élén viszont továbbra is a Sztárban sztár leszek és az X-Faktor áll.
Múlt héten erősíteni tudott az RTL Klubból lett RTL. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 1,1 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 0,6 százalékponttal, de még a teljes lakosságnál is 0,2 százalékponttal javítottak a korábbi héthez viszonyítva. Ennél kisebb mértékben, de teljes napon is jobb közönségarányokat produkáltak a korábbi héthez képest. A TV2 ugyanebben az összevetésben kicsit rontott: főműsoridőben a 18-49 éveseknél 0,5 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 0,4 százalékpontot. Ugyanakkor az esti sávban és a teljes lakosságnál 0,5 százalékponttal erősödtek.
Mindez a csatornák közötti sorrendben nem hozott változást, de kisebb lett az RTL és a TV2 közötti differencia. Teljes napon a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és teljes lakosságnál is nyerte a hetet a TV2. A főműsoridőben és a teljes lakosságnál szintén a TV2 nyert. Ugyanakkor a korábbi héthez hasonlóan főműsoridőben a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél az RTL ért el jobb eredményt.
A komplett csatornacsaládok esetében minden összevetésben a TV2 Csoport áll az élen. Az RTL Magyarországnak leginkább főműsoridőben és a 18-59 éveseknél sikerült a közelükbe jutni. Utóbbinál a TV2 Csoport 26,6 százalékos, az RTL Magyarország 25,8 százalékos heti share-t hozott össze.
A többi piaci szereplőt is nézve a teljes lakosságnál szokás szerint az MTVA produkálta a harmadik legjobb – 9,6 százalékos – közönségarányt. A 18-59 éveseknél is az MTVA volt a harmadik, de 6 százalékos share-rel és itt már a közelükben sündörgött az 5,6 százalékos AMC Networks. A 18-49 éveseknél az 5,9 százalékos Paramount és az 5,4 százalékos AMC is megelőzte az 5,1 százalékos közönségarányú MTVA-t.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 14,5 | 16,4 | 14,7 |
RTL | 16,4 | 15,1 | 16,6 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 10,9 | 12,9 | 11,1 |
RTL | 10,1 | 9 | 10,1 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 24,6 | 25,5 | 24,7 |
RTL Magyarország | 20,3 | 17,6 | 20,3 |
MTVA | 6,0 | 9,6 | 5,1 |
AMC Networks | 5,6 | 5,5 | 5,4 |
Paramount Global | 5,0 | 4,2 | 5,9 |
Network4 | 4,1 | 4,4 | 3,0 |
Antenna Entertainment Group | 3,8 | 2,8 | 3,8 |
Warner Bros. Discovery | 2,7 | 3,2 | 2,5 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 16,8% / 16,5% (17,3% / 16,6%)
Tények Plusz – 13% / 13,2% (14,1% / 13,9%)
Ázsia Expressz – 16,7% / 17,7% (17,9% / 19,4%)
Párharc – 10,2% / 10,3%
RTL
Híradó – 19,7% / 16,8% (19,3% / 16,2%)
Fókusz – 16,5% / 15,6% (16,5% / 15,4%)
Keresztanyu – 14,4% / 12,9% (13,1% / 11,2%)
Celeb vagyok, ments ki innen – 18,1% / 19,6% (korábbi héten a Nyerő páros: 15,8% / 15,5%)
Az RTL Híradó a 18-59 éveseknél és a 18-49 éveseknél is jobb heti átlagot ért el a Tényeknél, bár az utóbbi célcsoportnál minimális volt a különbség. Az Ázsia Expressz verte a Keresztanyut, a 18-49 éveseknél nem is kevéssel, átlagosan 4,8 százalékponttal. A TV2 új műsora, a Párharc alulról szemlélgette a csatorna főműsoridős átlagát. Az RTL-es Celeb vagyok, ments ki innen viszont nagyon jól kezdett, megugrották a csatornaátlagot és sokkal jobb eredményt értek el, mint az egy héttel korábban búcsúzó Nyerő páros.
A szombat estét az X-Faktor nyerte, a 18-49 éveseknél 27,6 százalékos, a 18-59 éveseknél 23,9 százalékos közönségaránnyal. A TV2-s Dancing with the Stars ugyanennél a célcsoportnál 13,1 és 14,1 százalékot hozott. A teljes lakosságnál kisebb volt a különbség, de ebben az összevetésben is az X-Faktor nyert (21,5% vs. 18,1%).
A vasárnap a Sztárban sztár leszeké volt, a 18-49 éveseknél 19,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 19,1 százalékos, a teljes lakosságnál 21,6 százalékos share-rel. Az RTL sztori című nosztalgiázós műsor ugyanebben az összevetésben 11,4 százalékot, 10,7 százalékot és 9,4 százalékot hozott. Ennél az M4 Sporton közvetített Forma-1 futam erősebben teljesített: 13,8 százalékos, 14,1 százalékos és 12 százalékos share-rel.
A teljes lakosságnál és a 18-59 éveseknél a Sztárban sztár leszek bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 910 ezer és 426 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél viszont az X-Faktor a listavezető 348 ezres nézőszámmal. Sőt, 18-49-ben a második legnézettebb műsort is az RTL adta a Celeb vagyok hétfői adása révén, ami 309 ezer nézőt érdekelt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! | TV2 | 426 712 | 19,1 |
X-FAKTOR | RTL | 419 913 | 23,9 |
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! | RTL | 403 000 | 22,8 |
HÍRADÓ | RTL | 372 892 | 20,2 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 347 259 | 17,9 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 299 906 | 14,1 |
KERESZTANYU | RTL | 292 584 | 14,7 |
FÓKUSZ | RTL | 285 893 | 17,5 |
TÉNYEK | TV2 | 281 009 | 15,4 |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 278 671 | 14,1 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! | TV2 | 910 458 | 21,6 |
TÉNYEK | TV2 | 764 110 | 20,6 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 741 156 | 18,1 |
HÍRADÓ | RTL | 722 426 | 19,3 |
X-FAKTOR | RTL | 695 721 | 21,5 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 662 438 | 16,9 |
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! | RTL | 657 577 | 19,6 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 615 224 | 17,7 |
KERESZTANYU | RTL | 607 828 | 14,9 |
FÓKUSZ | RTL | 523 825 | 14,7 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
X-FAKTOR | RTL | 348 055 | 27,6 |
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! | RTL | 309 791 | 25,1 |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! | TV2 | 304 529 | 19,9 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 249 916 | 19,2 |
HÍRADÓ | RTL | 220 856 | 18,1 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 197 400 | 13,1 |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 191 821 | 13,8 |
KERESZTANYU | RTL | 181 843 | 14,8 |
AZ RTL SZTORI | RTL | 176 173 | 11,4 |
FÓKUSZ | RTL | 173 132 | 16,2 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás