Speciális kampányt dolgozott ki a STABILO számára a Lounge Group, a jól körülhatárolt célcsoportra, középiskolásokra és főiskolásokra fókuszáló aktivitásba a VALMART duót is bevonták.
A STABILO, VALMAR és Lounge Group együttműködésében létrejött kreatív koncepció és alapötlet az, hogy a kampányidőszak erejéig személyesebbé és szórakoztatóbbá tegyék a STABILO point 88 tűfilc színpalettáját. Erre az időszakra új, játékos, szórakoztató neveket és jelentést kapnak a színek, a márka célcsoportja és a VALMAR segítségével. A művészek közül a dalszövegírók, rapperek köthetők leginkább a kézzel jegyzeteléshez, hiszen e műfajok sajátossága a pillanatnyi benyomásokból, ötletekből, témákból táplálkozó szövegírás.
Ezért a VALMAR duó bevonásával és a kampányra írt számukkal mutatják be, hogy a STABILO és a kreativitás mire képes együtt. A VALMAR a kampány keretében megalkotott egy új zenét és videoklipet, amelyet a tőlük jól megszokott stíluson és témán kívül a színek is inspiráltak. Ezen felül pedig a VALMAR TikTok tartalmakon keresztül felhívja követőit, hogy ők is inspirálódjanak a színekből, és adjanak új, egyedi, kreatív, asszociatív nevet kedvenc point 88 színüknek, vagy írjanak néhány sor rapszöveget egy szín említésével és posztolják ki #stabiloszinesszavak hashtaggel TikTokra. A nyertesek személyesen találkozhatnak az énekesekkel, és emellett izgalmas nyereményekkel is gazdagodhatnak.
„Adott volt a TikTok platform használata, ahol a havi felhasználók 60%-a 16 és 24 év között van, ezen belül a Hashtag Challenge megoldás, amivel a kreatív koncepciót az influencerek bevonásával egy természetes és könnyed kihívás támogatja. Magyarországon a TikTok Hashtag Challenge-dzsel kapcsolatban minimális a tapasztalat, a trendek, kihívások is igen gyorsan jönnek-mennek, de a kampány kidolgozása alatt egyre inkább körvonalazódott, hogy jelenleg ez a megfelelő tartalomtípus és megközelítés, ami sikerhez vezethet.” – emelte ki a Lounge Group Head of Digital szakembere, Tóth Adrienne.
Tóth Adrienne, fotó forrása: Lounge Group
A STABILO point 88 őszi kampánya október 12-én indult egy teaserrel, a konkrét aktivizáló időszak, azaz a TikTok Hashtag Challenge november 6-ig tart. A kampány során került bemutatásra az együttműködés keretein belül készült új VALMAR dal és a hozzá tartozó videoklip is. Egyéb megjelenések főként social csatornákon kapnak helyet, úgymint Instagram, Facebook, Youtube, Google. Ezen kívül a kampány időszakában számos értékesítési helyen a fókusztermékeket érintő akcióval is találkozhatnak a vásárlók.
„A kreatív médiaeszközök, platformok használata specifikus, jelen esetben középiskolásokból, főiskolásokból álló célcsoportnál kifejezetten fontos. A Z generáció és a még náluk is fiatalabb korosztály a videó központú felületeket részesítik előnyben, releváns és inkluzív tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak. Ezen kívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a márka legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket. A TikTok Hashtag Challenge-dzsel, kreatív kihívásokkal összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány egy mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük a fiatalokat. Ez a megoldás lehetőséget ad arra, hogy a célcsoport saját nyelvén interpretálja az üzenetünket, amiről úgy gondoljuk, hogy sokkal erősebb engagementet teremthet” – mondta el Hidvégi Krisztina a Lounge Group médiaigazgatója.
Hidvégi Krisztina, fotó forrása Lounge Group
A kampány megvalósításában a megbízói oldalról Sótonyi Péter marketingigazgató és Pankotai-Háber Nikolett marketing manager vettek részt. A reklámügynökség a Lounge Design Kft. volt, a cégtől Radovics Péter kreatívigazgató, Ungor Tamás art director, Kisantal Dénes szövegíró, Reisinger Máté grafikus és Pokol Dorothea account kapcsolódott be a munkába. A médiaügynökség a New Land Media Kft. volt, a vállalatot Hidvégi Krisztina médiaigazgató, Tóth Adrienne head of digital, Lendvai Klaudia PPC manager és Meleg Noémi médiatervező képviselték a projekt során.
A produkciós cég a 235 volt, tőlük Dreissiger Lászó head of production, Szelei Dóra rendező, Csillag Marcell operatőr, Babócsai Borka gyártásvezető, Artim Rebeka látványtervező, Varga Anita stylist, Balla Emese sminkes, Krokovay Ábel vágó és Domoks Norbert werkfotós vett részt a kivitelezésben.
Az influencer ügynökség a POST FOR RENT International Zrt. volt, amit Varga Szilágyi Zsolt operatív igazgató képviselt, a dalszerzők Marics Péter, ésValkusz Milán voltak, a zenei alapot Valkusz Milán készített.
Klip:
Werkfilm: