- Hirdetés -

A TV2 nyerte az elmúlt hetet

|

Még az RTL-nek jobban fekvő célcsoportnál is a TV2-é volt az elmúlt hét. A teljes portfóliókat nézve is vezet a TV2 Csoport. Más műsor bizonyult a legnézettebbnek a teljes lakosságnál és a 18-59 éveseknél, valamint a 18-49 éveseknél.

A múlt héten nagyon elkapta a fonalat a TV2. Amennyiben kimondottan az RTL-nek legjobban fekvő bontást nézzük (18-49 évesek, főműsoridő), akkor a hétből hat estét nyert a TV2, ezen belül a vasárnapot 7,4 százalékpontos előnnyel (TV2: 17,7%, RTL: 10,3%). Szintén ennél a célcsoportnál maradva a TV2 heti átlaga 15,2 százalékot, az RTL-é 14,3 százalékot tett ki. De például teljes lakosságnál és főműsoridőben már 17,2 százalék vs. 13,5 százalék volt a heti eredmény a TV2 javára.

A korábbi héttel összevetve az látható, hogy a TV2 főműsoridőben a 18-59 éveseknél 0,8 százalékpontot, a 18-49 éveseknél 0,5 százalékpontot erősödött. Ugyanennél a kettőnél az RTL 2,3-2,3 százalékpontot veszett. A teljes napnál is hasonló volt a helyzet, például a 18-49 éveseknél a TV2 0,4 százalékpontot hozott, miközben az RTL 1,4 százalékpontot gyengült.

A komplett portfóliókat nézve pedig már egész jelentős előnyt szedett össze a TV2 Csoport. Megint csak az RTL-nek legkedvezőbb bontással kezdve, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 Csoport 26,2, az RTL Magyarország 24,1 százalékos heti share-t ért el. A két csatornaportfólió között a legnagyobb differencia továbbra is a teljes lakosságnál és teljes napon látható: a TV2 Csoport heti közönségaránya 25,7 százalék, az RTL Magyarországé 16,9 százalék.

A teljes lakosságnál általában az MTVA a harmadik legerősebb szereplő, a múlt héten viszont ez a 18-49 és a 18-59 éveseknél is igaz volt. Mindhárom célcsoportnál az AMC Networks követte az MTVA-t.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,3 17,2 15,2
RTL 14,1 13,5 14,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,4 13,3 11,5
RTL 8,6 8 8,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,3 25,7 24,2
RTL Magyarország 19,3 16,9 19,4
MTVA 7,0 10,4 6,2
AMC Networks 5,8 5,5 5,6
Paramount Global 4,5 3,8 5,3
Network4 4,3 4,6 3,1
Antenna Entertainment Group 3,7 2,8 3,7
Warner Bros. Discovery 2,6 3,0 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,3% / 16,8% (16,8% / 16,5%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,3% (13% / 13,2%)
Ázsia Expressz – 18,2% / 19,4% (16,7% / 17,7%)
Párharc – 11,7% / 10,9% (10,2% / 10,3%)

RTL
Híradó – 18,3% / 15,2% (19,7% / 16,8%)
Fókusz – 15,2% / 13,9% (16,5% / 15,6%)
Keresztanyu – 12,8% / 11,7% (14,4% / 12,9%)
Celeb vagyok, ments ki innen – 14,2% / 15,6% (18,1% / 19,6%)

A 18-59 éveseknél az RTL Híradó, a 18-49 éveseknél a Tények ért el jobb heti átlagot. A Keresztanyu az évad vége felé nagyon meggyengült (az RTL szempontjából a legrosszabbkor). Főműsoridős csatornaátlag felett hozott az RTL-nek a Celeb vagyok, ments ki innen, de a korábbi héthez képest ez a műsor is gyengébben muzsikált. A TV2-nek nagyon bejött az Ázsia Expressz, a heti átlaguk a 18-49 éveseknél közel járt a 20 százalékhoz.

Szombaton az X-Faktor 23,7 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Dancing with the Stars ugyanekkor 12,8 százalékot hozott. A teljes lakosságnál azonban már fordított a helyzet. A TV2 táncos műsora 19,3 százalékos, az X-Faktor 16,8 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap a TV2-n a Sztárban sztár leszek 20,6 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. Az RTL-en a Celeb vagyok vasárnapi kiadása 12,8 százalékkal, az RTL sztori csak 8,6 százalékkal ment.

A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának, 422 ezer, illetve 893 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél viszont ismét az X-Faktor volt a listavezető 311 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 422 002 20,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 388 844 18,9
X-FAKTOR RTL 368 893 19,0
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 284 473 15,7
DANCING WITH THE STARS TV2 282 417 14,1
HÍRADÓ RTL 282 044 20,4
KERESZTANYU RTL 273 147 13,5
FÓKUSZ RTL 266 923 15,6
TÉNYEK TV2 264 211 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 259 766 16,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 893 515 22,0
DANCING WITH THE STARS TV2 771 322 19,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 753 871 18,3
TÉNYEK TV2 734 765 23,1
HÍRADÓ RTL 650 042 21,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 636 724 17,4
X-FAKTOR RTL 612 671 16,8
KERESZTANYU RTL 584 460 14,0
FÓKUSZ RTL 501 872 13,7
REMÉNYEK FÖLDJE TV2 493 562 19,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 311 350 23,7
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 295 922 20,6
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 279 579 20,0
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 224 205 16,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 176 223 13,3
FÓKUSZ RTL 174 410 16,3
EURÓPA LIGA M4 SPORT 171 259 13,6
DANCING WITH THE STARS TV2 171 215 12,8
TÉNYEK TV2 170 824 18,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 164 334 15,8

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...