Még az RTL-nek jobban fekvő célcsoportnál is a TV2-é volt az elmúlt hét. A teljes portfóliókat nézve is vezet a TV2 Csoport. Más műsor bizonyult a legnézettebbnek a teljes lakosságnál és a 18-59 éveseknél, valamint a 18-49 éveseknél.
A múlt héten nagyon elkapta a fonalat a TV2. Amennyiben kimondottan az RTL-nek legjobban fekvő bontást nézzük (18-49 évesek, főműsoridő), akkor a hétből hat estét nyert a TV2, ezen belül a vasárnapot 7,4 százalékpontos előnnyel (TV2: 17,7%, RTL: 10,3%). Szintén ennél a célcsoportnál maradva a TV2 heti átlaga 15,2 százalékot, az RTL-é 14,3 százalékot tett ki. De például teljes lakosságnál és főműsoridőben már 17,2 százalék vs. 13,5 százalék volt a heti eredmény a TV2 javára.
A korábbi héttel összevetve az látható, hogy a TV2 főműsoridőben a 18-59 éveseknél 0,8 százalékpontot, a 18-49 éveseknél 0,5 százalékpontot erősödött. Ugyanennél a kettőnél az RTL 2,3-2,3 százalékpontot veszett. A teljes napnál is hasonló volt a helyzet, például a 18-49 éveseknél a TV2 0,4 százalékpontot hozott, miközben az RTL 1,4 százalékpontot gyengült.
A komplett portfóliókat nézve pedig már egész jelentős előnyt szedett össze a TV2 Csoport. Megint csak az RTL-nek legkedvezőbb bontással kezdve, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 Csoport 26,2, az RTL Magyarország 24,1 százalékos heti share-t ért el. A két csatornaportfólió között a legnagyobb differencia továbbra is a teljes lakosságnál és teljes napon látható: a TV2 Csoport heti közönségaránya 25,7 százalék, az RTL Magyarországé 16,9 százalék.
A teljes lakosságnál általában az MTVA a harmadik legerősebb szereplő, a múlt héten viszont ez a 18-49 és a 18-59 éveseknél is igaz volt. Mindhárom célcsoportnál az AMC Networks követte az MTVA-t.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 15,3 | 17,2 | 15,2 |
RTL | 14,1 | 13,5 | 14,3 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,4 | 13,3 | 11,5 |
RTL | 8,6 | 8 | 8,7 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 24,3 | 25,7 | 24,2 |
RTL Magyarország | 19,3 | 16,9 | 19,4 |
MTVA | 7,0 | 10,4 | 6,2 |
AMC Networks | 5,8 | 5,5 | 5,6 |
Paramount Global | 4,5 | 3,8 | 5,3 |
Network4 | 4,3 | 4,6 | 3,1 |
Antenna Entertainment Group | 3,7 | 2,8 | 3,7 |
Warner Bros. Discovery | 2,6 | 3,0 | 2,5 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 17,3% / 16,8% (16,8% / 16,5%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,3% (13% / 13,2%)
Ázsia Expressz – 18,2% / 19,4% (16,7% / 17,7%)
Párharc – 11,7% / 10,9% (10,2% / 10,3%)
RTL
Híradó – 18,3% / 15,2% (19,7% / 16,8%)
Fókusz – 15,2% / 13,9% (16,5% / 15,6%)
Keresztanyu – 12,8% / 11,7% (14,4% / 12,9%)
Celeb vagyok, ments ki innen – 14,2% / 15,6% (18,1% / 19,6%)
A 18-59 éveseknél az RTL Híradó, a 18-49 éveseknél a Tények ért el jobb heti átlagot. A Keresztanyu az évad vége felé nagyon meggyengült (az RTL szempontjából a legrosszabbkor). Főműsoridős csatornaátlag felett hozott az RTL-nek a Celeb vagyok, ments ki innen, de a korábbi héthez képest ez a műsor is gyengébben muzsikált. A TV2-nek nagyon bejött az Ázsia Expressz, a heti átlaguk a 18-49 éveseknél közel járt a 20 százalékhoz.
Szombaton az X-Faktor 23,7 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Dancing with the Stars ugyanekkor 12,8 százalékot hozott. A teljes lakosságnál azonban már fordított a helyzet. A TV2 táncos műsora 19,3 százalékos, az X-Faktor 16,8 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap a TV2-n a Sztárban sztár leszek 20,6 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. Az RTL-en a Celeb vagyok vasárnapi kiadása 12,8 százalékkal, az RTL sztori csak 8,6 százalékkal ment.
A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának, 422 ezer, illetve 893 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél viszont ismét az X-Faktor volt a listavezető 311 ezres nézettséggel.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! | TV2 | 422 002 | 20,5 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 388 844 | 18,9 |
X-FAKTOR | RTL | 368 893 | 19,0 |
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! | RTL | 284 473 | 15,7 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 282 417 | 14,1 |
HÍRADÓ | RTL | 282 044 | 20,4 |
KERESZTANYU | RTL | 273 147 | 13,5 |
FÓKUSZ | RTL | 266 923 | 15,6 |
TÉNYEK | TV2 | 264 211 | 14,6 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 259 766 | 16,4 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! | TV2 | 893 515 | 22,0 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 771 322 | 19,3 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 753 871 | 18,3 |
TÉNYEK | TV2 | 734 765 | 23,1 |
HÍRADÓ | RTL | 650 042 | 21,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 636 724 | 17,4 |
X-FAKTOR | RTL | 612 671 | 16,8 |
KERESZTANYU | RTL | 584 460 | 14,0 |
FÓKUSZ | RTL | 501 872 | 13,7 |
REMÉNYEK FÖLDJE | TV2 | 493 562 | 19,8 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
X-FAKTOR | RTL | 311 350 | 23,7 |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! | TV2 | 295 922 | 20,6 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 279 579 | 20,0 |
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! | RTL | 224 205 | 16,8 |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 176 223 | 13,3 |
FÓKUSZ | RTL | 174 410 | 16,3 |
EURÓPA LIGA | M4 SPORT | 171 259 | 13,6 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 171 215 | 12,8 |
TÉNYEK | TV2 | 170 824 | 18,9 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 164 334 | 15,8 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás