- Hirdetés -

Fontos témát egyszerű üzeneti struktúrával kell feldolgozni

|

A brandváltás ritkán adódó lehetőség az ember életében, készültem rá, hogy néha rögös lesz az út – mondta a Signature 40 harmadik helyezettje, Bölöni Olga, aki testközelből figyelhette meg a Telenor brandváltását, azóta pedig brand group managerként felel a Yettel márkamenedzsmentjéért. A kampányok sikerességén túl azok társadalomra gyakorolt hatása is kiemelten fontos számára.

- Mi volt az eddigi legnagyobb szakmai kihívásod?

- Mindig az aktuális projektről gondolom ezt. Jelenleg a Yettel Stage platformon dolgozunk gőzerővel, ami az első márkaaktiváció a brand életében. Azt üzeni, hogy a digitalizációnak mekkora az ereje: befutott zenészeket (Margaret Island, Punnany Massif és Majka) kapcsol össze feltörekvő tehetségekkel (The Pontiac, Kacaj és Perrin), a közönséget pedig összehozza a kedvenceivel. A nyár folyamán a bandák szülővárosába vittünk el exkluzív helyszínekre koncerteket, klipet készítettünk nekik, majd egy élőben és streamelve is követhető 5G Koncerttel tettük fel az i-re a pontot.

- Mire vagy a legbüszkébb a karriered alatt elért eredmények közül?

- Épp ennek az apropóján beszélgetünk! Az a jó ebben a munkában, hogy minden reggel azzal az érzéssel kelhetek fel: lehet, hogy épp ma alkotunk valami maradandót. Amikor a Telenorhoz érkeztem, szuper lehetőségnek tartottam kipróbálni magam a telekommunikáció dinamikus szektorában. Több esélyem volt izgalmas projekteken dolgozni, és amellett, hogy a kampányok a visszamérések alapján szerethetők voltak és kereskedelmileg is működtek, jó néhány szakmai elismerésben részesültek. Ez egy tökéletes kombináció, de nem működne a szuper csapatunk és a támogató közeg nélkül. Arra vagyok a legbüszkébb, hogy ennek a részese lehetek.

- Hogyan jött A kis gyufaárus lány kampányának az ötlete? Azt a fogadtatást kapta, mint vártál?
- Hosszú évek óta az Artificial Group a lead ügynökségünk, ezt az utolsó, Telenorhoz köthető márkaaktivációt is velük fejlesztettük, és ők javasolták a Gyermekhíd Alapítványt. Kifejezetten
olyasmit szerettünk volna kitalálni, ami egy valós problémát dolgoz fel, példamumató és hatással van a világra, a társadalomra. Fontos volt az is, hogy kapcsolódjon a karácsonyhoz és az aktuális
integrált kampány koncepciójához, ez volt a Mondd te is többet – itt vagyok. Ennek az üzenetnek az erejével a családjukból kiemelt gyerekek ügyét támogattuk adománnyal, illetve az őket segítő
mentorok toborzásával. Az igazi siker ebben volt: a kamány hatására megtriplázódott a jelentkezők száma az alapítvány mentorprogramjában. Abban hiszek, hogy fontos témát egyszerű üzeneti struktúrával kell feldolgozni és a lehető legváltozatosabb módon szükséges eljuttatni a közönséghez. Elképesztő volt a hatás: rengeteg embert megmozgatott, nagy médiafigyelmet kapott, és mindenkiből valódi érzelmeket váltott ki. Elismert művészek (Dragomán György, Balsai Móni) is örömmel vállalták a közreműködést. Külön jó érzés, hogy a saját munkatársaink közül sokakat megmozgatott, és mentornak is jelentkeztek kollégák az alapítványhoz. Ezen a mai napig meghatódom. Több szakmai elismerést is elnyertünk – az Arany Penge Grand Prix után az interjú készítésével egy időben épp egy bronzot hoztunk el a Golden Drumon.

- Mi volt a legnagyobb tanulság, amit a Yettel brand magyar piacra való bevezetéséből levontál?

- A márkaváltás ritkán adódó lehetőség az ember életében, készültem rá, hogy néha rögös lesz az út. Hatalmas előkészítő munka előzte meg, és igazán izgalmas volt közelről figyelni, ahogyan megszületett a Yettel. A legnagyobb tanulság számomra, hogy a brand megérkezése a piacra igazából egy kaput nyitott ki, és az igazi utazás csak most kezdődik, amikor megtöltjük tartalommal, illetve hatással lehetünk arra, hogy mit is jelent a fogyasztóknak a Yettel.

- Mit jelent neked, hogy a Signature 40 élmezőnyébe válogattak?

- Megtiszteltetés és meglepetés is, hogy felkerülhettem a Signature 40 listára, ennyi kiváló szakember közé, ráadásul ilyen előkelő helyre. Egy rangsorban szerepelni egyéni sikernek tűnik, de valójában azok a projektek, amiken dolgoztam az elmúlt években, sohasem egyemberesek – minden feladat mögött egy csapat áll. Amikor ránézek az elismerést jelképező díjra, azokra gondolok, akikkel nap mint nap együtt dolgozhatok már több mint három éve. Bízom abban, hogy még nagyon sok izgalmas feladat áll előttünk, és egyre több marketingkommunikációs szakember felkerülhet a Signature 40 közé. Jó társaság ez!

Tuza Dorottya

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...