Igen ambiciózus terveket fogalmazott meg a cég jövőjével kapcsolatban a Candy Hoover Hungary-t augusztus óta irányító Rózsa Márton. A cég a jövő év első felében vezeti be Magyarországra az amerikai és az ázsiai prémium háztartásigép-piac meghatározó szereplőjét, a Haier márkát.
Rózsa Márton korábban a Samsung Electronics Magyar Zrt. fogyasztói elektronikai üzletágat vezette. A Candy Hoover Hungary első embere igen dinamikus fejlődési pályát tűzött ki a vállalat elé. Ennek kiemelt állomása az amerikai és az ázsiai prémium háztartásigép-piac elsőszámú szereplőjének, a Haier márkának a hazai, jövő év első felében történő bevezetése. A folyamatnak az előkészületei egyébként már javában zajlanak.
A nagy múltú, olasz gyökerekkel rendelkező Candy 2018 óta a Haier Europe csoport tagja. Anyavállalata, a Haier Group világszerte csaknem 100 000 alkalmazottal és egyebek mellett 10 kutatási és fejlesztési központtal rendelkezik, míg a Sanghaji Értéktőzsdén 1993 óta jegyzik a részvényeit. A Haier jelenleg a világ elsőszámú márkája a nagy háztartási készülékek piacán és a Fortune Global 500 vállalatok között is megtalálható. A csoporthoz a Candy mellett olyan, a nemzetközi piacon meghatározó márkák tartoznak, mint a Hoover vagy a Haier.
„Nagyon fontos időszak ez a Candy Hoover Hungary életében, hiszen a hosszútávú növekedés fontos pillérjeit rakjuk le. Ez számomra komoly motivációt jelent, mert minidig is szerettem az olyan kihívásokat, amikor a fejlődés és az építkezés volt a fókuszban. Márkabevezetés a legtöbb cég életében ritkán előforduló, éppen ezért nagyon fontos feladat. A gazdasági helyzet ráadásul kihívásokkal teli, így különösen lényeges, hogy milyen módon készítjük elő és tesszük ezt meg. Természetesen mi is támogatni kívánjuk az anyavállalat törekvését, hogy Európában a Haier márka belátható időn belül a prémium szegmensben a Top 3 közé kerüljön” – hangsúlyozta Rózsa Márton.
A Candy Hoover Kft. részéről tervben van az is, hogy a hazai fogyasztói elektronikai termékeket forgalmazó láncokkal az eddigieknél sokkal szorosabbra fűzzék a kapcsolatot. Ezzel is szeretnék támogatni a növekedési terveiket, s közelebb kerülni a fogyasztókhoz, illetve elvárásaikhoz.