Az Avantgarde támogatja teljeskörűen a Magyarországon jelenlévő ibis, ibis Styles, Novotel és Mercure márkák külső kommunikációját a stratégiaalkotástól a tartalomgyártásig.
Az ügynökség és a világszerte több mint 5000 hotellel rendelkező anyavállalat első lépésben online felületeken indít toborzási és employer branding kampányokat corporate kommunikációval kiegészítve.
„Jelentős szakmai felelősség és kiváló lehetőség számunkra, hogy az AccorInvest elismert márkáival dolgozhatunk. A digitális és PR csapatunk lelkesen, számos újszerű ötlettel látott neki az új munkaerőt célzó kampányoknak, büszkén dolgozunk egy ilyen stabil értékekkel rendelkező, ugyanakkor nyitott gondolkodású ügyféllel” – nyilatkozta Bedy Krisztina, az Avantgarde Group ügyvezetője.
„Az egyik legfontosabb szempontunk egy olyan partner megtalálása volt, akivel hatékonyan tudjuk cégünk imázsát erősíteni. Az Avantgarde Grouppal teljes biztonságban, jó kezekben érezzük a márkáinkat ebben a mostanság kihívásokkal teli iparágban” - mondta Oravecz Ágnes, az AccorInvest HR Operations Managere.