Elindult a Central Médiacsoport legújabb, a hazai online piacra bevezetett márkája, a REFRESHER. A modern generációt megszólító platform kreatív stábjának élén Hering András áll. A fiatal közönség számára szórakoztató tartalmakat kínáló REFRESHER öt platformon; YouTube-on, Instagramon, TikTokon és a Facebookon, valamint webes felületen is elérhető lesz.
A Central Médiacsoport elindította új online márkáját, a REFRESHER-t. A Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő brand első sorban a millenniumi és Z generáció számára kínál olyan átélhető tartalmakat, amelyek tematizálják a kulturális és közéletet. A hazai kreatív csapatot Hering András vezeti, aki a Nosalty főszerkesztői pozíciója mellett vállalta a REFRESHER tartalmi igazgatói pozícióját.
„Szupererőnk abban rejlik, hogy nyitottak vagyunk a világra, van róla véleményünk. Minden tekintetben progresszív médiumként azon millenniumi és Z-generációs fiataloké vagyunk, akik nem fekete-fehéren látják a világot, van véleményük, bátran és kulturáltan érvelnek és osztják meg véleményüket másokkal. Akiket érdekel, merre tart a világunk, érzékenyen reagálnak a társadalmi kérdésekre, szívesen adnak hangot azoknak az értékeknek, amelyekre maga a REFRESHER is épül: tisztesség, tényszerűség, emberközpontúság, erőszakmentesség, kisebbségi csoportok védelme és támogatása, tolerancia, ökológiával vagy a jövőnkkel kapcsolatos felelősségteljes megközelítés. Mindezt a modern generáció hangján, szórakoztatva írjuk és mutatjuk meg” – nyilatkozta Hering András, aki azt is hozzátette, a szerkesztőség ugyancsak lehetőséget lát abban, hogy olyanok számára is hangot adjon, akiknek korábban nem volt esélyük megszólalni.
A REFRESHER első lépésben öt platformon; YouTube-on, Instagramon, TikTokon és a Facebookon, valamint webes felületen is elérhető lesz, de ezek a felületek a jövőben dinamikusan változhatnak, új online platformokra vagy fizikális helyszínekre léphetnek be. „Olyan kommunikációs csatornákat választunk – ha kell újakat vonunk be, ha kell elengedünk a jelenlegiekből –, ahol elérjük célközönségünket, a modern generációt. Ha az éppen egy zenei fesztivál, egy alulról építkező kulturális esemény vagy egy új social media platform, akkor azt választjuk” – tette hozzá Hering András főszerkesztő.
Hogy a REFRESHER dinamikus kommunikációs csatornái megőrizzék saját, a magyar piacon összetéveszthetetlen hangjukat, egyedi módon közelít a hirdetési megoldásokhoz. Első sorban natív együttműködést kínálnak a partnerek számára, amellyel képesek lesznek garantálni a hirdetők számára a célcsoport élmény szintű elérését.
A márka széleskörű tematikát kínál, elsősorban a 18-30 éves korosztály számára, akik így egyetlen forrásból szerezhetnek tudomást zenével, divattal, kultúrával, közélettel, társadalmi kérdésekkel, egészséggel, sporttal, gasztronómiával, környezetvédelemmel vagy akár inspiráló fiatalok bemutatásával kapcsolatos témákról. A szórakoztató lifestyle tartalmak mellett a REFRESHER nagy hangsúlyt helyez olyan tehetségek és új arcok felkutatásában, akiknek történetei mögött sajátos élmények, véleményükben pedig érvényes állítások fogalmazódnak meg.