A novemberben indult influencer főzőverseny első részében Sápi Vivien, az egyik legtöbbet követett hazai TikTokker az Év TikTokkere díj nyertese főzött Gáspár Beával, a műsor házigazdájával és műsorvezetőjével. Az online sorozat a Gyermelyi Youtube csatornáján és weboldalán tekinthető meg, 4 héten keresztül, egy-egy epizódban fogják az influencerek megmérettetni magukat a Gyermelyi konyhájában.
A Republic Group, a Gyermelyi kreatív ügynöksége az idei év során frissítette a márka arculatát egy friss, vidám vizuális világgal. Az együttműködés célja a brandépítés mellett, a kampány és a márka digitális lábának erősítése volt. A Gyermelyi szeretett volna új célcsoportok felé nyitni, ugyanakkor fontos volt olyan tartalmakat készíteni, amelyek a meglévő célközönséget is szórakoztatják.
Bokros Gábor, a Gyermelyi Marketing igazgatóhelyettese így nyilatkozott a kampányról: „Sokat gondolkoztunk azon, hogy milyen formában tudnánk bővíteni az influencerekkel, hírességekkel szervezett megjelenéseinket, úgy, hogy az szórakoztató legyen, ugyanakkor egyértelműen kapcsolódjon a főzéshez, a főzés öröméhez. Úgy gondoljuk, hogy a „műsor” életre hívása teljesíti az előzetesen megfogalmazott céljainkat és reméljük mindenki ugyan olyan jól fog szórakozni az egyes epizódokon, mint ahogy mi tettük azt a forgatás közben!”
A Republic Group a műsoron a koncepció kidolgozástól kezdve a gyártásig dolgozott. A főzőverseny sok finom receptet és érdekes nehezítést tartogat a versenyzők számára, akiknek az idő mellett néha az elemekkel is meg kell küzdeniük azért, hogy finom ételt tálalhassanak Gáspár Bea elé. A versenyzők felkérése alkalmával az ügynökség figyelembe vette, hogy az influencerek pontosan mely célcsoportot szólítják meg.
„Főzni bárki tud! - a Lecsó című animációs film mottója csengett a fülünkben, amikor megalkottuk egy olyan főzős- minivetélkedő koncepcióját, amiben a főzés örömére és nem a profi konyhaművészetre szerettük volna fektetni a hangsúlyt. A gasztroreality-k népszerűsége továbbra is töretlen, a Gyermelyi pedig szeretett volna új célcsoportokat elérni a lojális vásárlói kör megtartása mellett. Így jött az ötlet, hogy Tv-ből jól ismert személyiségeket és népszerű TikTokkereket hívjunk meg a Receptt Rulett első évadába, melynek megvalósításáért integráltan felelt content és kreatív csapatunk, valamint saját produkciós cégünk az Escape” – mondta el Sipka Emese, a Republic Group Head of Contentje.
A következő részben egy gyakorlott szakács, Sass Dani főz majd. A Viasat3-on futó Idesüss! műsorvezetője korábban sokszor dolgozott már együtt Beával. Az újdonsült apukának Bea és a szerencsekerék egy érdekes és rendkívül szórakoztató fizikai nehezítést tartogat.
Érdemes követni a Gyermelyi Recept Rulett főzőverseny további részeit is, amiben feltűnik még Nagy Adri énekes, valamint Gulyás Pálmi, a fiatalok számára gasztro és főzési tippeket adó The Deep Kitchen TikTok oldal egyik vezetője. A verseny epizódjai nem csak jó recepteket, de kiváló kikapcsolódást is garantálnak!