- Hirdetés -

Valamire nagyon ráérzett a TV2

|

Megint nagyon erős hete volt a TV2-nek és a TV2 Csoportnak is. Főműsoridőben, teljes napon, minden bontásban növelték az előnyüket az RTL előtt. A műsoros toplistát is a TV2 produkciói uralták.

A mögöttünk álló héten nem folytatódott, hanem fokozódott a TV2 jó szériája. Minden fontosabb célcsoportnál piacvezetők és egyre nagyobb az előnyük az RTL előtt. Főműsoridőben a 18-59 és a 18-49 éveseknél is 17,1 százalékos heti share-t hozott össze a TV2, miközben az RTL ugyanennél a kettőnél 12,4 és 12,5 százalékot. Az esti sávban és a teljes lakosságnál pedig a 19,5 százalékos TV2-t 7,8 százalékpontos lemaradással követte az RTL. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL csak egyetlen estét, a szombatot tudta megnyerni a múlt héten.

A korábbi héthez képest a TV2 főműsoridőben 1,4 és 1,6 százalékpontot erősödött a 18-59 éveseknél és a 18-49 éveseknél. Az ugyanennél a két célcsoportnál az RTL 0,4 és 0,5 százalékpontot vesztett. Teljes napon a TV2 az említett két korosztálynál 0,8 és 1 százalékpontot hozott, az RTL 0,3-0,3 százalékpontot gyengült.

A komplett portfóliókat nézve is elhúzott a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország leginkább a 18-59 éveseknél és főműsoridőben tudta megközelíteni a fő konkurensét, de ez is 5,1 százalékpontos lemaradást jelent (RTL Magyarország: 22,7%, TV2 Csoport: 27,8 százalék). A teljes lakosságnál pedig – teljes napon és főműsoridőben is – 10 százalékpontot tett ki a TV2 Csoport előnye.

Az MTVA múlt héten a 18-49 és 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is a harmadik helyen állt a csatornacsoportok versenyében. A labdarúgó-világbajnokságnak köszönhetően a mostani és a következő héten – amikor minden egyes nap lesznek meccsek – pedig benne van a pakliban, hogy megelőzhetik akár két piacvezető kereskedelmi csatornát is. Amennyiben a megszokott nyári időszakban rendeznék a világbajnokságot, akkor ez tiszta sor lenne, érdekes lesz látni, hogy erősebb műsorkínálat mellett is tarolni tudnak-e a meccsek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 17,1 19,5 17,1
RTL 12,4 11,7 12,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,2 14,1 12,4
RTL 7,7 7,1 7,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,5 26,2 24,4
RTL Magyarország 18,9 16,2 19,0
MTVA 7,9 11,3 6,9
AMC Networks 5,2 5,0 5,0
Paramount Global 4,2 3,7 5,1
Network4 4,0 4,2 2,9
Antenna Entertainment Group 3,5 2,9 3,4
Warner Bros.Discovery 2,6 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 16,1% (16,2% / 15,6%)
Tények Plusz – 14,5% / 14% (13,1% / 12,3%)
Ázsia Expressz – 19% / 19,2% (17,7% / 17,9%)
A Nagy Ő – 17,3% / 18,3% (korábbi héten a Párharc: 13,7% / 13,7%)

RTL
Híradó – 18,3% / 15,9% (19,2% / 16,6%)
Fókusz – 12,8% / 12,6% (13,4% / 13,2%)
A Konyhafőnök VIP – 11,3% / 11,8% (12,7% / 13,5%)

Amennyiben bűnbakot szeretne találni az RTL, akkor nem kell sokat keresgélnie: a Konyhafőnök VIP szokatlanul gyengén teljesített múlt héten. Márpedig a közel három órán át tartó műsor magával rántotta a csatorna teljes főműsoridejét is. Az RTL pechjére a TV2-n kimondottan erős évada volt az Ázsia Expressznek, a műsor múlt heti átlaga közel járt a 20 százalékhoz. S az első hete alapján a Nagy Ő is combos ellenfelet jelent, hiszen a TV2 főműsoridős átlaga felett teljesített és több nézőt vonzott, mint a korábbi hetekben futó Párharc.

Szombaton az X-Faktor 21,6 százalékos közönségarányt hozott a 18-49 éveseknél, ez jobb volt, mint a korábbi heti 19,3 százalékos eredményük. A TV2-n a Dancing with the Stars 12,7 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél. Viszont a teljes lakosságnál a táncos műsor már 19,9 százalékot produkált, miközben az X-Faktor 16,3 százalékot.

Vasárnap a Sztárban sztár leszek 20,2 százalékkal ment a 18-49 éveseknél. Az RTL-es Tehetség első látásra viszont kimondottan gyenge, 7,3 százalékos közönségaránnyal búcsúzott.

Vasárnap a Magyarország – Görögország meccs is sok nézőt hozott az M4 Sportnak, a 18-49 éveseknél 15,3 százalékos közönségarányt ért el a mérkőzés és a másik két nagy célcsoportnál is nagyjából ugyanezt produkálta. Tegnap este az RTL Kettőn elindult a Való Világ új szériája is. A beköltözős adás a 18-49 éveseknél 7,1 százalékos share-t produkált. Ez jó eredmény, hiszen a csatorna múlt heti közönségaránya a 18-49 éveseknél (teljes napon és főműsoridőben is) 2 százalékot tett ki.

A hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár leszek volt: a 18-49 éveseknél 312 ezer, a 18-59 éveseknél 460 ezer, a teljes lakosságnál 953 ezer nézővel. Sőt, mindhárom bontásban a szintén TV2-s Ázsia Expressz futott be a második helyre, 312 ezres, 435 ezres, illetve 896 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 460 764 20,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 435 341 21,9
X-FAKTOR RTL 371 835 18,6
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS M4 SPORT 359 219 19,7
LABDARÚGÁS – MAGYARORSZÁG – GÖRÖGORSZÁG M4 SPORT 346 870 15,0
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – TELJES ADÁS M4 SPORT 333 999 16,9
HÍRADÓ RTL 324 884 15,5
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 319 308 18,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 317 510 14,1
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 308 718 22,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 953 284 22,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 896 262 22,4
TENYEK TV2 785 078 22,8
DANCING WITH THE STARS TV2 783 055 19,9
HÍRADÓ RTL 731 337 21,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 718 690 16,3
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS M4 SPORT 659 268 18,2
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 634 740 19,3
LABDARÚGÁS – MAGYARORSZÁG – GÖRÖGORSZÁG M4 SPORT 622 397 14,5
X-FAKTOR RTL 612 889 16,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 312 849 20,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 312 753 23,1
X-FAKTOR RTL 303 775 21,6
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS M4 SPORT 249 071 20,0
LABDARÚGÁS – MAGYARORSZÁG – GÖRÖGORSZÁG M4 SPORT 245 055 15,3
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 238 810 20,4
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – TELJES ADÁS M4 SPORT 238 479 17,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 214 107 22,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 208 059 13,6
LABDARÚGÓ VB 2022 – KATAR M4 SPORT 207 193 16,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...