- Hirdetés -

Magyar app segít összehozni a cégeket és a szabadúszókat

|

A jelenlegi munkaerő-piaci helyzetben a munkaerő felvétele és megtartása már jócskán túlmutat a HR hatáskörén. Mindenki többre, izgalmasabbra vágyik, így a munkáltatóknak muszáj új módszereket bevetniük, ha értékes munkaerőt szeretnének. De milyen lehetőségeik vannak?

A Z és Y generáció elvárásai az álláskeresés során már teljesen mások, mint idősebb társaiknál. A leggyakrabban felmerülő igényeik például a versenyképes, "európai" fizetés, a rugalmas időbeosztás, a kreatív munkavégzés, a rendszeres és hasznos visszajelzések, a munka és a magánélet egyensúlya, illetve a fejlődési lehetőség. Perle Judit cégvezető, a SuperPower alapítója és ötletgazdája 16 éves cégvezetői tapasztalattal a háta mögött úgy gondolja, hogy ha a vállalkozások nem újítanak a gondolkozásukon, a fiatalok kevésbé maradnak hűségesek hozzájuk.

“Kikerült a munkaerőpiacra egy olyan generáció, akik profin kezelik az okos eszközöket. Teljesen másképp kommunikálnak, mint például a szüleik, amikor ők dolgozni kezdtek. Az új generáció nem szeretne a klasszikus, nyolctól négyig tartó munkarendben dolgozni, vagy műszakos beosztásokat vállalni, inkább egy pörgősebb, izgalmasabb életre vágynak. Ezért is gondolom, hogy a jövőben a feladatok kiszervezése hasznosabbnak bizonyulna. Egyre vonzóbb a szabadúszó életforma, melynek legnagyobb előnye, hogy ott dolgozol, ahol akarsz. Ez a cégek számára is egy hatékony megoldás költségben, időben, és eredményben is, a munkavállaló pedig több fajta munkakörre is szert tehet, ezáltal fejlődhet.” - mondja Perle Judit.

A papír helyett fontosabb a megbízhatóság

A cégvezető a hozzáértést, a tehetséget, és a szuperképességeket hasznosabbnak véli, mint bármely végzettséget igazoló bizonyítványt, szerinte ugyanis hiába van valakinek több diplomája, ha nem ért az adott munkakörhöz, illetve nincs meg benne a kellő motiváció és elhivatottság a vállalat iránt.

“Több cégvezetővel is egyetértettünk abban, hogy egyre nehezebb megbízható, hosszú távon is foglalkoztatható beosztottat találni, akire lehet építeni, aki teljes bedobással dolgozik. A mai kor nagy kihívása, hogy meg tudjuk szólítani az embereket, hogy a munkakörök számukra is vonzóak legyenek. A munkanélküliségi adatokat figyelembe véve Európában, egyre szembetűnőbb, hogy a 25 év alatti fiatalok száma folyamatosan növekszik. Véleményem szerint ebből nem feltétlenül kell arra következtetnünk, hogy ők nem akarnak dolgozni, hanem ők már nem úgy akarnak dolgozni, mint az előző generáció. Az emberek szeretnének több szabadidőt, lehetőséget, hogy olyan dolgokkal is foglalkozhassak, melyek boldogabbá teszik őket. Nagy probléma manapság, hogy az emberek nem tudnak elköteleződni, igénylik a változatosságot, nem szeretik az alá-fölé rendeltségi viszonyokat. A világ változik, ahogy az igények is, ebben szeretnék segíteni az általam megtervezett alkalmazással. A jelenlegi válság is át fogja rendezni a munkaerőpiacot, új megoldásokra lesz szükség, hogy a cégek életben tudjanak maradni, valamint elképzelhető, hogy a magánemberek hozzáállása is megváltozik a munkához, így sokan vállalnának majd másodállást, vagy keresnek lehetőséget arra, hogy kiegészítsék a jövedelmüket.”

Temérdek munkalehetőség néhány kattintással

Perle Judit sokat gondolkozott a megoldáson, majd két év tesztidőszak után útjára indította a SuperPower nevezetű projektjét. Weboldal és applikáció egyben, ahol a munkakeresők, miután létrehozták a saját profiljukat, böngészhetnek a különböző lehetőségek között a fűnyírástól egészen a programozásig. Térképen láthatják a körülöttük lévő megoldandó feladatokat, és lehetőség van számos szűrő beállítására. A regisztráció a munkavállalóknak ingyenes, a vállalkozásoknak pedig egy hónapos ingyenes tesztidőszak biztosított.

“Ez az első olyan alkalmazás Magyarországon, mely összeköti a szabadúszókat és a cégeket. A munkavállalók temérdek változatos lehetőség közül válogathatnak, fejlődhetnek, nem kell elköteleződniük, a cégek pedig új tehetségeket ismerhetnek meg. Közösen építik egymást. Lehetőséget biztosítunk arra, hogy vállalkozások külső segítséggel oldják meg a náluk jelentkező feladatokat olyan munkavállalókkal, akik az adott feladathoz megfelelő tehetséggel és szorgalommal rendelkeznek, legyen szó kisebb megbízásokról vagy nagyobb projektekről, egyszeri vagy visszatérő alkalmakról. Nálunk mindenki megtalálja a számára ideális és célravezető megoldást, közvetítői jutalékok nélkül. Rövid regisztrációt követően a vállalkozások feltölthetik a weboldalra a megoldásra váró feladataikat, projektjeiket, vagy akár a hosszú távra szóló szabad pozícióikat, a munkavállalóknak pedig csak az a dolguk, hogy böngésszenek a lehetőségek között. Fontos információ még, hogy az elvégzett munka után jár a fizetség, ami a cégeknek is jó költségek és hatékonyság tekintetében, valamint a munkavállalókat is ösztönzi a munka tökéletes elvégzésére, így nem lehetnek fél vagy rossz megoldások.”- részletezi a szakember, majd azt is kifejtette, hogy a külföldi lehetőségektől sem zárkóznak el, így még több potenciál vár az érdeklődőkre.

“Lehetősége van a munkaadóknak egy feladatra komplett csoportok számára is feladni hirdetéseket. Ilyenkor meg kell adnia a munkaadónak, hogy a feladat elvégzésére hány embert vár, és hogy tud-e a munkavállalók elszállásolásában segíteni. Ez jól jöhet például egy építőipari projektben, vagy idénymunkák esetén. Ez egy nemzetközinek szánt projekt. Az internet világában elmosódnak a határok, a fiatalok egyre jobban beszélnek idegen nyelveket, bizonyos régiókon belül a munkaerő is szabadon áramolhat, így ezzel az oldallal és applikációval szeretnék kaput nyitni a külföldi munkavállalás számára is.”

Fotó: SuperPower

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...