Az elmúlt években hatalmas lendületet kapott a digitalizáció, jelentősen átalakult a munka világa, a vásárlás, az ügyintézés vagy éppen a bankolás. A BrandMania legújabb adásában a hazai digitális piac legsikeresebb vezetőit mutatja be a stáb.
Idén már 13. alkalommal állította össze a Marketing&Media magazin a hazai digitális piac legsikeresebb vezetőinek rangsorát, amelyen első alkalommal szerepeltek 50-en. A korábban 25 fős lista bővítését részben az indokolta, hogy elképesztő mértékben digitalizálódnak a vállalkozások, az egyes iparágak és a média is, és ezzel jelentősen kibővült a komoly befolyással bíró, sikeres digitális szakemberek köre is.
Az RTL magazinműsora, a BrandMania a TOP50-es rangsor első 10 helyezettjét mutatja be. Hogyan látja a piacot Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője, aki idén az első lett, mit gondol az e-kereskedelmi boomról Várkonyi Balázs, az eMAG igazgatóságának elnöke, hogyan értékeli az elmúlt időszakot Szigetvári József, a Szallas Group vezetője, mire számít a Partizán YouTube csatorna alapító-főszerkesztője Gulyás Márton – többek között ez is kiderül a BrandMania legújabb adásából.
BrandMania ma éjjel 23:10-kor az RTL-en.