Lilut az egész ország műsorvezetőként ismerhette meg, de az utóbbi években a hazai szépségápolási trendeket diktáló véleményvezérek körében is feltűnt. Most saját termékcsaládjával jelentkezik, amely a magyar hölgyeket is bevezeti a tudatos testápolás világába.
Kovalcsik Ildikó „Lilu” online felületei és tavaly megjelent Rutin című könyve is hasznos tippeket ad a szépségápoláshoz, a tudatos bőrápoláshoz. Lilu most bemutatkozó termékcsaládja, a Body + ME is ezen a területen hoz újításokat.
„A tudatos bőrápolás itthon még elsősorban a tudatos arcápolást jelenti, viszont a nemzetközi trendek egyértelműen jelzik, hogy egyre inkább fókuszba kerül a tudatos testápolás is. Ezzel együtt pedig megjelent az az igény, hogy nem csak az arcunkra, hanem a testünkre is lehessen a bőrünk igényeihez passzoló rutinunk. Ebben segít a Body + ME” – árulta el Lilu a termékcsalád kapcsán.
„Hosszú évek óta én rendelem az árut a webshopomba, válogatom a termékeket, tesztelem őket. Megtanultam és tapasztaltam, hogy mi van egy-egy termékben, és az mitől jó vagy rossz, hogy kell kialakítani egy rutint” – meséli az új márka megszületése kapcsán az RTL műsorvezetője. „Már sokszor felmerült az online közösségemben is egy saját termékcsalád ötlete, a követők régóta várják. 10 éve ez a folyamat fedi le az életem nagyrészét, így eljött az ideje ennek a lépésnek is.”
Lilu kiemelte, bár a tudatos testápolás egy új trend a nagyvilágban is, de a legnagyobb újító, tudatos bőrápoló márkák hosszú évek óta készülnek, arra, hogy kiadják ezeket a termékeket, melyek nemzetközi szinten is most kezdenek elterjedni. „Ez a trend letarolja a világot a következő években. Bár az arc van szem előtt, a test bőrének öregedése, problémái is ugyanúgy léteznek, és sokszor megegyeznek az arc fő problémáival. A hatóanyag alapú bőrápolás működik, ezt most már tudjuk, ideje alkalmazni nem csak az arcon, hanem a testen is” - mondta el Lilu.
A Body + ME termékcsalád a Rossmann áruházaiban és a Liluland webshopjában érhető el. Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója azt mondja, bár Liluval számos közös kampány és projekt van már a hátuk mögött, ez az együttműködés most viszont új irányokat vesz. „A Body + ME megjelenése üzleteinkben és Online Drogériánkban több szempontból is izgalmas kihívás. Egy nemzetközi trendet hazai piacra formálni felelősség, hiszen az üzleti célokon túl a vásárlók edukálása is kiemelten fontos szempont kell, hogy legyen. És van még egy dolog, ami izgalmassá teszi ezt a bevezetést: a lokális gyártás. A hazai termékek szerepe egyre inkább felértékelődik, azt látjuk, hogy a vásárlók tudatosan választják a magyar márkákat a polcokon. Büszkék vagyunk rá, hogy támogathatunk egy új, ígéretes hazai márkát, a Body + ME-t” – hangsúlyozta az ügyvezető.