A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül idei évben is megszervezi a Portfolio Day-t.
2019-ben nagy sikerrel megtartott utánpótlás esemény visszatér, december 15-én a Magyar Telekom Székházában újra a fiatal tehetségek irányába terelődik a figyelem. Húsz MAKSZ–os stratéga és kreatívigazgató várja a pályakezdőket. Négy pozícióra keresik a mentorok a designereket, copywritereket, art directorokat és stratégákat.
A Portfolio Day-en lehetőséget kapnak fiatal tehetségek, hogy találkozzanak a szakma nagyjaival és “rapid randik” keretén belül bemutatkozzanak. Jelenleg a szakmában dolgozó több kreatívigazgató és stratéga is gyakornokként kezdte és azóta is a választott ügynökségnél, szakmában tevékenykedik.
A rendezvény formátuma szerint inspiráló előadásokkal kezdődik, majd személyes négyszemközti beszélgetésekkel folytatódik. Akinek nincs még saját portfóliója, annak sem kell aggódnia. Az esemény oldalán próbafeladatok elérhetőek és ezeknek a kidolgozása is elegendő a részvételhez.
A MAKSZ HR portál segítségével számos álláshirdetés is megtekinthető, amelyek folyamatosan bővülnek.
Várnak a szervezők mindenkit, aki pályaválasztás előtt áll és segítségre van szüksége a döntésben vagy jelenleg is a szakmában tevékenykedik, de inspirációra vágyik.
Magyar Telekom elkötelezett amellett, hogy támogassa a hazai kreatív utánpótlást, így az esemény szponzora és szakmai partnere is egyben. “Ahhoz hogy utat találjunk a márkák és a társadalom viszonyában fontos hogy értsük egymást és közös tudásra és tapasztalatokra támaszkodjunk amikor különböző szerepeinkben tekintünk saját kihívásainkra és megoldási javaslatainkra. Ehhez kiemelten fontosak számunkra az új gondolatok, ambíciók és víziók. A magunk eszközeivel ezeknek szeretnénk teret és lehetőséget teremteni ezért is veszünk részt aktívan immár második alkalommal a Portfolio Day lebonyolításában és várjuk szeretettel az új gondolatokat és új gondolkodókat, akik majd a szakmánk egészet gazdagítják” - mondta el az esemény kapcsán Szabó Béla márka és kereskedelmi kommunikációs igazgató.
A program díjmentes, azonban regisztrációhoz kötött.