A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban.
Fotó credit: Ivándi-Szabó Balázs
- Mire vagy a legbüszkébb az elmúlt egy évből?
- Az elmúlt esztendő legnagyobb sikere a választási projektünk lebonyolítása, amelynek keretében – a Partizánnal való együttműködésnek köszönhetően – a magyar digitális médiában eddig nem látott módon egyszerre tudtuk az élő tévéműsorélményt és a hírszájtok összes megszokott tartalmi megoldását kínálni az olvasóknak, akik az adatok szerint ezúttal is külön díjazták az eredménymegjelenítőnket.
- Mi volt a legnagyobb kihívás az elmúlt esztendőben?
- A legnagyobb kihívás talán nem is csak volt, hanem van és lesz: a médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális, hiszen koronavírus-járványtól és a nyomában járó gazdasági krízistől jutunk háborúig és azzal együtt alighanem recesszióig. Az utóbbi másfél évtized gazdasági szempontból elképesztő károkat okozott, és ugyancsak ez az időszak hozta a globális techcégek médianyomorító korszakát. A változásokat persze mindig túl lehet élni, a baj az, hogy a visszaesések mindig minőségromlást okoznak.
- Mit vársz a következő évtől?
- Ezzel együtt 2023-tól is csupa jókat várok, a 24.hu minden korszakában egyre sikeresebb lett, és meggyőződésem, hogy a különösen erős fundamentumoknak köszönhetően továbbra is erősödő terméket látunk majd, még ha a piac meg is remeg.
- A több mint egyéves Sport24 mennyire váltotta be a hozzá fűzött reményeket?
- A Sport24 olyannyira stabil termékké vált, hogy reményeink szerint hamarosan a fejlesztéséről számolhatunk be. Ez egyúttal azt is jelzi, hogy a tematikus prémiumtermékünknél továbbra is erősen hiszünk a fizetőfalban, még ha a kvázi néplap-jellegű nagy szájtra biztosan nem kerül lakat.